9 Eylül 2015 Çarşamba

Aşık mı oluyorum?


  İlk fotoğrafımızın çekilmiş olmasından kaynaklanan mutluluk ile ağzım kulaklarımda güzel bir gün geçirdim işte. Yeşil'le hiç muhabbet etmediğimiz kadar muhabbet ettik. Onun hakkındaki bütün ön yargılarım kırıldı. Hiçte soğuk nevale, kasıntı, egoist, burnu havada bir çocuk değilmiş. Yani dışarıdan öyle görünüyor sonuçta ben ne yapabilirim? Gece geç saate kadar(geç dediğim 11-12) takıldık. Doğum gününe gelenlerin çoğu kalktı gitti, biz hala oturuyoruz. Ya ama bugünün en güzel olaylarından biri de biz Yeşil'le muhabbet ederken Tilki'nin surat ifadesi... Resmen rengi morarmaya başlamıştı. Kendimi büyük bir zafer kazanmış gibi hissettim. 

Ya bi kız bu kadar yüzsüz olamaz. Sakız gibi ya resmen yapıştığını bırakmıyor! Biz orda Yeşil'le muhabbetin en güzel yerindeyiz hemen atlıyor lafa, saçma sapan espriler yapıyor. Ay bir de iki biraya sarhoş olmuş mal, saçma sapan 'sarhoş oldum ben yeaa' kafasında takılıyor. Lan gerizekalı sarhoş insan ben sarhoşum demez zaten sen neyin kafasını yaşıyon? Hatırladım bak şimdi sinirlerim hopladı yine ya.
Neyse sakin ol Queen konuya dön.
 Ya işte uzun lafın kısası o gün benim için bir dönüm noktası oldu. Çünkü Yeşil'e gerçekten fena halde tutuldum. Mimikleri, konuşması, gülmesi, giyinişi, parfümü... Beni benden aldı resmen. Ağzım açık onu izledim. Sınıfta kesmekten daha güzel bir duyguydu bu. Yanımdaydı. Bazen bacaklarımız, kollarımız, ellerimiz birbirine çarpıyor utangaç bir şekilde geri çekiyorduk. Resmen O ortamdayken başka hiçbir şey dikkatimi çekmiyordu. O kadar yakışıklıydı ki saatlerce onu izleyebilirdim. Ses tonu o kadar güzeldi ki saatlerce onu dinleyebilirdim. Onun mükemmel oluşu beni korkutmuyor değildi. Çünkü bi insan dışarıdan kusursuz görünüyorsa, kusurlarını çok iyi saklıyor demektir. Çünkü kimse kusursuz değildir. Kimse mükemmel değildir. Ben buna inanırım. Ama Yeşil tuhaf bir şekilde o kadar kusursuz geliyordu bana... Benim aşık olmaya başlıyor oluşumdandır belki de ama bu daha da kötü bir seçenek. BEN AŞIK OLMAM Kİ!



 Gece ailemin izin verdiği saati biraz geçirmiş olmamın telaşıyla apar topar kalkmam gerekti. Ne yani Yeşil'i Tilki'yle orada bıraktın mı dediğinizi duyar gibiyim. Ama hayır bırakmadım. Çünkü o da benimle birlikte kalktı :) Bir kızın gece geç saatte yalnız yürümesine izin veremezmiş. Yesinleeer. Yeşil, ben ve Yeşil'in en yakın arkadaşı hep birlikte gecenin ıssızlığında, sessiz bir şekilde yürüyoruz. Ne konuşacağımı da bilmiyorum ki aklıma hiçbir şey gelmiyor. Aksi gibi o da hiç konuşmuyor öyle mal mal yürüyoruz. En sonunda Yeşil'in yakın arkadaşından ses çıktı.
''Bu güzel geceyi midyeyle sonlandıralım mı be? Ne güzel gider şimdi bira üstü?''
Ailemin evde ol dediği saatten fazlasıyla gecikmeme rağmen Yeşil'le biraz daha vakit geçirme fırsatını kaçırmak istemedim.
''Harika olur!'' 
Yeşil'in de seve seve onaylamasıyla yol üstünde bir midyeciye uğradık. Aslında midyeyi hiç sevmem. Aşk uğruna 10 tane midye yedim be! AŞK NELERE KADİR... (Şapkalı a kullanmam gerekiyordu galiba ama beceremedim. Şapkalı a kalkmamış mıydı ya?)
Biraz daha oyalandıktan sonra artık kalkmamız gerekiyordu. Yoksa annem beni eve almayacaktı.(ŞAKA) Ama kızacağı kesindi. O yüzden hızlı adımlarla eve doğru yürümeye başladık. Eve bir sokak kalmıştı ki Yeşil beni durdurup parmağıyla bi binayı işaret etti.
''Bak burası da benim evim.''
LAN?! Aramızda sadece bir sokak mı varmış?
''Ne zamandır burda yaşıyorsun?'' diye sordum şaşkınlıkla.
''Çocukluğumdan beri.'' dedi
Biz bunca zaman boyunca hiç denk gelmemiş miyiz?Hiç mi bakkala, markete, fırına giderken karşılaşmamışız? Hiç mi beni pijamalı, makyajsız halimle görmemiş? Yahu bunca sene aramızda bir sokak varmış ve hiç mi aynı anda, aynı yere gitmemiş miyiz?
Hayat gerçekten çok tuhaf.
En sonunda eve varmıştık, beni kapının önüne kadar bıraktılar. Hafif bir kucaklaşma, yanak yanağa hafif öpücüklerden sonra uçarak eve girdim. Annem her ne kadar kızgın olmak için kendini zorlamışsa da mutlu surat ifademi gördükten sonra hemen yumuşadı. Bana hiç kıyamaz da...
Annem benim dostumdur, sırdaşımdır ona her şeyimi anlatırım. Bugün bütün olan biteni anlattım ve benim mutluluğumdan dolayı o da mutlu oldu tabiki. Ama erkeklere çok güvenmemem gerektiğini hatırlattı elbette.
Pijamalarımı giyip, dişlerimi fırçalayıp hemen yatağa kıvrıldım. Uyumadan önce günün bütün özetini aklımdan geçirdim. Uykuya dalmadan önce suratımda şapşal bir gülümseme olduğunun farkındaydım...

12 yorum:

  1. talih kuşu bir sokak ötendeymiş fark etmemişsin kız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fark edememişim yaaa o.o hiç denk gelmemiş olmamız çok ilginç yahu

      Sil
    2. kader kısmet zaman bekletmiş galiba :) tatlım

      Sil
  2. Ya şu bölümleri çabuk çabuk geçsek çok merak ediyorum ya bir de demişsin başımıza neler geldi neler diye daha çok merak eder oldum zalım yazar senin yüzünden sürünüyom :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaa valla hepsini bir günde paylaşasım var senin yüzündeeen :D ama olmaz okunmaz o zamaan :( valla az kaldı kız bitcek yenilere geçcez

      Sil
  3. O ara hiç görmemesi kadar iyi bir şey yokmuş yalnız. Olsa biliyorum abim ve arkadaşları "su apartmanda bir kız dışarı çıkarken ve bakkala çıkıncaki tipleri arasında mutasyona" şeklinde dedikodu yapıyorlar ya da kendi aralarında gülüyorlardi. Ne güzel sen hiç öyle yakalanmadan atlatmışsin ahahahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhahahahha ya cok guldum ya ahahahhaha:Ddd allahtan cok makyaj yapip suslenen bir tip değilim ama sonucta bakkala giderken gormesini de istemezdim tabi :D

      Sil
  4. Merhaba, sen buralara çoktan hoş gelmişsin de bana daha yeni geldiğin için öncelikle hoş geldin.yeşille ilgili bu sanırım ilk yazın son yazını daha önce okudum.baktım baktım konu başlığı aşk olunca bu yazını da ikinci okudum.aşk benden kaçmaz anlıcağın.güzel hikaye aslına bakarsan, aynı duvarın tozunu solumuş birbirini geç tanıyan insanlar bir şekilde sonsuza dek mutlu olur derdim fakat olmamış anlaşılan.tühh...ama ne olursa olsun sorunun cevabı bul derim; hiç bir şey cevapsız sorular kadar acıtmaz canını...sonrasında istersen trajikomik bir film senaryosu yazarsın olma mı?
    Sevgiyle ve aşkla kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için çok teşekkür ederiim. Hikaye daha bitmedii yeni yazılarım geliyor, hikaye burada bitmemekle birlikte şu an hala devam ediyor :)) olayları yazılarımda detaylı bir şekilde anlattım, dilerim ki boş vaktinizde okursunuz hepsinii :) hoşgeldiniz bloguma, iyiki de geldiniz :)) iyi okumalar dilerim kocamaan sevgilerle...

      Sil
  5. ya baksana. senin hikayeni ikinci kez okusam da bayılıyom ya. bu kadar güzel olabilir bi hikaye ve bu kadar da güzel anlatılır yani. bak bence bu çok güzel bi kitap olur biliyo musun. unutma bunu :) valla kitap yapsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa cok mutlu ettin beniii :)) ay kitap çıkarsam dalga konusu oluruz ya ahahah başımıza neler neler geliyor sonradan :Dd

      Sil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template