10 Eylül 2015 Perşembe

Bir Konser Günü


 Hayatımda ilk defa bu kadar mutlu hissediyordum kendimi. Sanki dünyaya farklı gözlerle bakmaya başladım. Filmler, şarkılar, kitaplar daha anlamlı geliyordu artık. Sanki ilk defa bi  filmin başrolünde ben oynuyordum. Kendi hayatımda daha önce hiç başrol oynamamış olmamda tuhaf bir durumdu tabi. Ama ilk defa, o hep bahsedilen kelebekleri hissettim karnımda. Bir rivayet sandığım olaya tanıklık ettim. Aşka. 



Yüzümde tuhaf bir gülümsemeyle dolaşıyorum bütün gün. Okula gitmek için sabırsızlanıyorum resmen. Okula ya. 3 senedir nefret ettiğim cehennem şu an bana cennet gibi geliyordu. ''Anneee beş dakika dahaaa!'' diyen ben alarm çalar çalmaz kalkıyor ve hemen hazırlanmaya başlıyorum. Onu on dakika daha fazla görebilmek için onun geldiği saatte geliyordum okula. Bütün ders Yeşil'i kesiyor göz göze geldiğimde de ufak bir gülücükle karşılık buluyordum.

Günler haftalar geçti, hala kaldığımız noktadayız bir tık ilerlememişiz. E yani insan da sabırsızlanıyor tabi bi hareketlilik istiyor. Ama merhaba nasılsınlardan, gülümsemelerden, arada göz göze gelmekten başka bir bok olduğu yok. En sonunda canıma tak etti. Bir adım attım. "Yine."
En yakın arkadaşlarım bir anlık hevesle Türk Halk Müziği korosuna katılmışlardı. Ve bu hafta sonu ilk konserlerini veriyorlardı. E tabi benim elime fırsat geçerde kullanmaz mıyım? Hemen Yeşil'i davet ettim. Biraz ırım kırım etti ama ısrar etmeme gerek kalmadan kabul etti. Naz mi yapıyor karı gibi napıyor anlamadım ki? Neyse en sonunda o gün geldi çattı. Giyecek bir şey bulamadığımdan gömlek kot giyip çıktım. Çok süslü bir kız değildim. Hatta kendi bedenimden bir büyük beden giymeyi seven tiplerdendim. Rahatlık benim için hep ön plandadır. Bu yüzden topuklu ayakkabı giyip daracık kıyafet içinde vücudumu göstereceğim diye nefes almadan dolaşan insanları hiçbir zaman anlayamamışımdır. Ama çoğu erkekte genelde bu tarz kızlardan hoşlanırlar. İstisnalar vardır tabiki ama benim tanıdığım çoğu erkek öyle yani. Bizde bilirdik bi ton makyaj yapıp daracık kıyafetleri giymeyi lakin rahatımıza düşündük yapamadık.... Muhtemelen Yeşil'de o tip kızları seven erkeklerdendi. Çünkü hayatımda Yeşil kadar bakımlı, temiz, düzenli, uyumlu giyinen bir erkek görmedim. Bu nedir arkadaş çorabını bile kıyafetine uyumlu giyer mi bir insan? Okula giderken kıyafetlerime özen göstermeye başladım tabi ki ama gardırobum hep aynı tarz. Gardırobumu baştan aşağı değiştiremeyeceğime göre de ben böyleyim işte yea diyip saldım en sonunda.

Konser büyük sayılabilecek bir tiyatro salonunda verilecekti. Yaklaşık iki saat sürecek ve bi saatin ardından biraz ara sonra tekrar devam edilecekti. Salona geldiğimizde kalbim gerçekten küt küt atıyordu. "Ne yani iki saat boyunca Yeşil'le başbaşa burada mı olacağım???" AMAN TANRIM.  Konser başlamak üzereydi yerlerimize geçtik. Sağ tarafıma oturdu. Parfümü o kadar güzel kokuyordu ki... Parfümü ona sarılma isteği uyandırıyordu bende. En sonunda konser başladı. Onunlayken inanın şarkılara odaklanamadım bile. Allaaaaam ya şimdi elimi tutsa ne güzel oluuur. Sağ elimi koltuğun yanına açık bir şekilde koydum. Hani belki elimi tutmak istiyor da utanıyordur diye açık kapı bıraktım anlayacağınız... On dakika geçti, yirmi dakika, yarım saat derken çocuk kılını bile kıpırdatmadı. Lan elim uyuştu insafsız. Ben tabi hayaller ülkesinin prensesi o elimi tutacak diye elim çürüdü resmen. En sonunda ara oldu ve biz biraz hava almak için dışarı çıktık. Yağmur yağmaya başlamıştı hafiften. Yeşil'le konuşacak pek bir şey bulamıyordum. Yani durmadan siz konuşunca aklınızdaki konularda bitiyordu tabi. Eh be çocuk biraz da sen konuşsan ne olurdu sanki? En sonunda konser nasıldı filan birkaç diyalog oldu. Baktı ben üşüyorum. Ne yaptı biliyor musunuz? Bana atkısını verdi. ATKISINI. PARFÜM KOKULU ATKISINI. Yaaaa sen ne tatlı bir şeysin yaaaa diyerekten içim eridi tabi ama dışarıdan sadece şaşkın bir gülüşle teşekkür ettim.



Boynuna atlayıp sarılmamak için kendimi zor tutuyordum resmen. Biraz flört biraz kikirdemelerden sonra tekrardan içeri geçtik. Yine aynı yerlerimize oturduk.  Konser başladı bi kaç şarkıya sessiz bir şekilde birlikte eşlik ettik. Daha doğrusu ben eşlik ettim o mırıldandı. Ve biliyor musunuz? Ben salonun o sıcaklığına rağmen atkıyı boynumdan çıkarmadım.....


12 yorum:

  1. Yaaa, çok tatlı ^^ Seninle tanışmak isterim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa ayyy yerim senii :)) ben de seninle tanismak isteriiim :))

      Sil
  2. Psikolog Abla'nız artık burda... Danışmak istediğiniz her konuda ben yanınızdayım!

    psikologabla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunu takibe aldım benimkine de bekliyorum :)
    http://birkitapolsam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba! blog keşif etkinliğinden geliyorum *-*blogunu takibe aldım benim bloguma da beklerim :D gulsahsaahin1.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa hoşgeldiniiiz :)) takibimdesiniz, iyi okumalaar :)

      Sil
  5. Ben aşık olmaya karar verdim. Senin yüzünden hep :D

    YanıtlaSil
  6. allam yine çok tatlı yaaa ve çok romantiiik :)

    YanıtlaSil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template