5 Eylül 2015 Cumartesi

Evrimin ta kendisi


  Kafamda deli sorular kolayca çözemiyorum. Az kaldı Serdar Ortaç'a bağladım bağlicam. Ya bu çocuk böyle değildi nasıl, ne zaman bu hale geldi? Sadece üç aydır görmedim evrim geçirmiş lan resmen. Ya da şöyle bir şey de olabilir bu çocuk o kadar sessiz ve silikti ki biz içindeki cevheri fark edememişiz. Ulan Yeşil önceden gözlüklü, mantar gibi küt düz saçları olan, çok zayıf solucan gibi bir çocuktu. Yeni halini görünce aklım başımdan uçtu gitti. Nasıl anlatayım ben şimdi eski halini? O gün sınıfta gördüğüm çocuğun Yeşil ile uzaktan yakından alakası yoktu. Okulun ilk günü ağzımın salyaları akarak izlediğim çocuk beyaz slim bir tişört giymişti. Altında okulun resmi pantolonuna benzer bir renkte pantolon (bej ile camel rengi arasında bir renk) spor şık ayakkabısı ile çok farklı görünüme sahipti. Saçlarını ise rampa modeli yapmıştı. (Rampa saç 21. Yüzyılın yeni modası erkeklerin saçlarının önünü kaldırarak kuul bi görünüm katan bir saç modeli.) Açıkçası saçlarının bu haliyle Picigeto'yu andırıyordu. (Picigeto Pokemon çizgi filminden bir karakter gözünüzde canlanması kolay olsun diye belirtmek istedim.) Gözlüklerini çıkarmıştı muhtemelen saydam lens takıyordu. Ağzındaki sakızı, tek omzuna takmış sırt çantası ve kendinden emin yürüyüşüyle gerçekten havalı görünüyordu. Tabiri caizse ben onu tam bir sapık gibi incelerken arkadaşlarımın puslu sesleri anlam kazanmaya başlamıştı. 'Dünyadan Queen'e. Ohoo uçmuş bu. Nerde kızım senin aklın?'
Evet harika. Hayal dünyamdan sıyrılıp gerçek dünyaya dönüş yapmıştım. Tabiki de öküz gibi Yeşil'i kestiğimi farketmiş olmaları gerekiyordu. Onların dalga konusu olmak istemediğimden geçerli bir bahane bulmak zorundaydım. 'Saçlarını mı kestirmiş o? Hiç farketmedim.'

Kıkırdamalar...

NOT: Küçük bir görselle size Yeşil in eski ve yeni halini göstereceğim. :D

                                              (YEŞİL'İN ESKİ HALİ)


(YEŞİL'İN YENİ HALİ)




16 yorum:

  1. yeşilin kesin bir formülü var sor istiyorum ondan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaah formülünü bir daha ki yazımda söylüyor ama biraz hayal kırıklığı yaşayabilirsin :DD

      Sil
    2. aslında önceden yazdığın yere kadar okumuştum ama hatırlamıyorum:) hım olsun:)
      sen yaz bizde romantik komedi hikayenizi okuruz:)

      Sil
    3. yaaa :) çok tatlısıııın :) siz okuyun yeter kiii ben de yazmaya devam ederim :)

      Sil
    4. sende daha tatlısın:)

      not:) tarafımdan öpüldünüz

      Sil
    5. dip not: ben de çook öpüyorum :))

      Sil
  2. Bende resimlere kıkırdadım. Çok komik ve orjinal bir fikir olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha teşekkür ederiiim :) gizli blog olmasam öncesi ve sonrası olarak gerçek fotoğrafını atardım ama şimdilik bunlarla idare edin :(

      Sil
  3. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim bende beklerim :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de benim takibimdesiniz, sevgiler :)

      Sil
  4. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu GFCden takibe aldım . Bana da takibe beklerim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) siz de benim takibimdesiniiz, iyi okumalar :))

      Sil
  5. Iade-i ziyarete geldim. Yorumun için teşekkür ederim , takibimdesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiz, takibimdesiniz :) sevgiler...

      Sil
  6. çok tatlı anlatıyon yaaa :)

    YanıtlaSil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template