11 Eylül 2015 Cuma

İlk Gizemli Fotoğrafımızı Atıyoruum!

 Merhabaa arkadaşlar! Bugün bir farklılık yapayım ve Yeşil'le, Tilki'nin doğum gününde çekildiğimiz fotoğrafı atayım dediim :) kafamızı kestim evet, şimdilik gizli bloggerlardanım :) ama kafama eserse kimliğimi ifşa edebilirim de yani, bana belli olmaz :D Hikayemizi okuduysanız az çok kafanızda canlandırabilirsiniz bu fotoğraftan sonra :) koluna gerçekten girdim! Hatta girmekle kalmayıp ahtapot gibi sarılmışım maşallah. Çocuk her an kaçıp gidicekmiş gibi görünüyor tabi :DD  Neyse çok konuştum. İşte fotoğraaaf yorumlarınızı bekliyoruuuuuuuuum :)))


NOT: O zamanlar tombiştim. Şimdi biraz daha zayıfım. Saçlarım şu an daha uzun ve ucunda ombre var. Kendimi betimleyeyim azcık ahahah :D

41 yorum:

  1. Çok hoş gözüküyorsunuuuuz *.* En son bir arkadaşıma sevgilin fotoğrafını atar mısın dediğimde beni engelledi, yanlış anlamayın lütfen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohaa niye yanlış anlayayım saçmalamaaa :O o arkadaşın fesatmış valla insan niye böyle bi tepki verir ki :D

      Sil
    2. Aynen o fesatmış *-* Nasıl da koluna girmişsin helal valla :D

      Sil
    3. E o zamman da doğal olarak duygusal kız devreye girdi :( Ağliyordum, ben de engelledim :)) Ama hikayenizi görüp de okumadım. Öykü filan sanmıştım kusura bakmayın :)) Hemen okuyayım ya ben :)))

      Sil
    4. Şule
      Yapıştım resmen koluna ahahahha :D Çocukta şaşırmıştır yazık, zavallım.

      Sil
    5. İrem
      Ayyy çok mutlu olurum :))) en baştan oku, yorumunu dört gözle bekliyoruuum :*

      Sil
    6. Ay koşuyorun o zaman ben *.*

      Sil
  2. Nazar degicek ya nasıl koyuyorsun delii :D maşallah maşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım valla nazar duası okuyup üflerim Yeşil'e olur biter :D Hoşuma gidiyor anlatmak ahahah :D

      Sil
    2. Teşekkür ederiz bu aradaaa :*

      Sil
    3. Sadece yeşili degil kendine de oku :D Ne biliyim ya ben çok korkarım nazardan. :)

      Sil
    4. ay kıyamaamm tamam okurum bebişim merak etmee :))

      Sil
  3. Kız çok tatlısınız maşallah Allah nazarlardan saklasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bebeeğiiim çok teşekkür ederiiiz :)

      Sil
  4. Birde o zamanlar.tombuldum diyorsun gayet zayıf ve tatlı bir kızmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yerim seni ya, çok teşekkür ederim :) Valla tombuldum ama, ya da şimdiki zamanımdan daha kiloluydum diyeyim o zaman ^.^

      Sil
    2. Tombul kuş olarak emin ol o zamanda tombul degilmişsin:)

      Sil
    3. yahu yerim seni kız :) balık etli kız candır gerisi heyecandır diyerek kekolaşmak istiyorum izninizle :DD

      Sil
    4. Bu esprilerden daha kötülerine kurban gittim sorun değil hayatım:)

      Sil
    5. eheheh oley seni korkutup kaçırmadım bu espriden sonra :DD

      Sil
    6. Yok kaçmam dediğim gibi diğer duyduğum espri daha fenaydı:)
      Fotonuz çok şeker sevgili bulasım geldi:)

      Sil
    7. Bul valla :))) Ama bulduğun sevgili aynı zamanda en yakın arkadaşın olsun. Emin ol öyle çok daha güzel :)

      Sil
    8. Aynı fikirdeyiz bence en güzeli dostta olmak.
      Böylece sevgi daha çok çoğalır bence

      Sil
    9. Sen tombulsan biz ölebiliriz :D

      Sil
    10. lily süpersin arkadaşım:)

      Sil
    11. yaa ama gerçekten tombişim orda :(

      Sil
    12. sana mesaj atcam hangoutsadan bir bak bakıyım:)

      Sil
  5. İnşAllah bu resmin kafaları yerinde hallerini de görürüz hhahaha

    Allah mutluluğunuzu daim etsin. Yeni bölümleri on dört gözle bekliyorum :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah canım benim ya :D bütün bir fotoğrafımızı atıcam her şeyin sonunda :D şimdilik gizemlilerle idare edelim :DD
      Çok teşekkür ederiz bebeğiiim, yenilerini yazıyorum en yakın zamanda başlıyooor :)

      Sil
    2. Karar senin canım. Bak unutmam her şey bittikten sonra başının etini yerim hani resim diye hahahh

      Ooo yaşasın yaz yaz hemen okuyalım komşum :DD

      Sil
    3. ahahha tamam komşum :DD

      Sil
  6. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum ve bloğunuzu takibe aldımmm:)
    Benim bloğuma da beklerim , sevgilerimle...
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiz :) siz de benim takibimdesiniiiz, iyi okumalar :)

      Sil
  7. ikiniz de hoşsunuz işteeee :)

    YanıtlaSil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template