4 Eylül 2015 Cuma

İlk görüşte aşk olmasa da onun gibi bir şey...


  Yaz bitmiş ve okula dönme vakti gelmişti artık. 3 aylık tatili, uykuyu, bolca boş vakti bırakıp yeniden okula gitmek ciddi anlamda ölüm gibi geliyordu. O gün -okulun ilk günü- sabah erkenden kalkıp uyku sersemliğiyle okula gittim. Sabahları pek iştahım olmadığından genelde yemek yemeden okula gider, okulda üstün körü bir şeyler atıştırırım. Her neyse zor da olsa okula gittim. Okulda görmekten nefret ettiğimiz bir kaç tip insanlar olur ya onlar yüzünden hayattan soğursunuz hani... İşte onlarla tekrardan aynı okulda hatta aynı sınıfta olmaktan nefret ettiğim için okulun başlaması benim için daha da katlanılmaz hale geliyordu. Yakın arkadaşlarımla zaten bütün yaz birlikte olduğum için özlem giderme seansı olmadı. Birlikte sınıfa geçtik ve ben her zamanki yerime, en arka sıraya oturdum. Dersi dinlemeyen, not tutmayan, ders boyunca arka sırada uyuklayan tiplerdenim yani anlayacağınız... Sınıfa girer girmez montumu çıkartıp sıranın üstüne koydum ve yarım bıraktığım uykuyu tamamlamak için sıraya oturup kafamı montun içine gömdüm. Tam uykuya dalıyordum ki dışarıdan yüksek sesle gülüşen bir kaç erkek sesi yüzünden uyandım. İçimden küfrede küfrede kim bu patavatsızlar diyerek kafamı kaldırdım ve... Ve O'nu sınıftan içeri girerken gördüm. O an sanki her şey slow motionda hareket etmeye başladı, camdan giren hava yüzünden saçlarım uçuştu ve arka fondan 'Only You' şarkısını duyar gibi oldum. O an hiçbir şey düşünemedim, nerede olduğumu, onun kim olduğunu, neden bizim sınıfta olduğunu... Bi an beynim error verdi sanki. Ben ağzım açık bir şekilde O'na bakarken en yakın arkadaşımın beni dürtmesiyle kendime geldim. 'Oha O'na ne olmuş böyle?' (İsim vermek istemediğimden takma isim koyuyorum. Artık O'na Yeşil diyeyim çünkü çok kocaman yemyeşil gözleri var.)
Oha en yakın arkadaşım onu tanıyor muydu? Tanıyorsa benim neden haberim yok? Nasıl benden böyle bir olayı gizler? Kafamda binlerce soru dolanırken çocuğa biraz daha dikkatli baktım ve biraz geç olsa da fark ettim ki meğersem o 4 senedir aynı sınıfta olduğumuz Yeşil'miş. Nasıl ya, o çocuk nasıl böyle olur, nasıl bu hale gelir diye düşünürken ağzımdan sadece tek bir kelime çıktı. 'Hass..' 








18 yorum:

  1. Yeşil demekki çok muhteşem bir evrim geçirme işleminden geçmiş:)
    Hikayeniz liseden başlıyor galiba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle lise sonda başlıyor hikayemiz :)) öyle bir evrim gecirme görmedim hayatım boyunca....

      Sil
    2. Ne güzel :) yeşile formülünü sorsana banada söylersin:)
      Bende bir evrim.geçirsem çok güzel olur

      Sil
    3. ahahah bi daha ki yazılarımda bahsedicem bu evrimdeen :))

      Sil
  2. Heyy merhabaaaa hoşgeldin :)

    En güzel yerinde kesmişsin. Devamı ne zaman? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşbulduuum tekrardaan :)
      Yarın geliyor devamıı :))

      Sil
  3. Bildiğim yeri okudum ama yinede çok keyifliydi. Ben şişe çevirmeden sonrasını merak ediyorum o bölüme kadar sık dişini D.S.K. hahahaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy yerim ya :)) o zamandan sonra başlıyor asıl olay....

      Sil
  4. Ohooo herkes okumuş biliyor bende meraktan çatlayayım -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz merak iyidir yaa :) heyecanı yerinde tutar. Ama en yakın zamanda yazılarımın devamı geliceeek :)

      Sil
  5. ay heycanla okudum hepsini ama bi daha okucam sona yorum yaparım. ya eski blogunda da neler vardı yaaa ah ah konser filan ah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa o yazıların hepsini en baştan yayınlıyorum işte en yakın zamanda yenilerini paylasicammmm :))

      Sil
  6. son yazımı gördün müüüüüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gordum canim benim cook tesekkurleer :)))

      Sil
  7. ayyyyy film gibi de miiii o ilk an. only you felan :)

    foto koydun yaaa yeni. çok hoş. sen de ne güzelsin yaa belli kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bitanemm cok teşekkür ederimm utandiriyorsun benii o.o

      Sil
  8. Liseden başlayan bir aşk sanırım?? :) Okumaya devam edeceğim yakın zamanda, merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etmeniz çok hoşuma gitti, iyi okumalar dilerimm :)) evet liseden başlıyor her şey

      Sil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template