22 Eylül 2015 Salı

İLKGÖZYAŞI

En sonunda dayanamadım, arkadaşımın telefonunu aldım ve Yeşil'in numarasını tuşladım. Telefon kulağımda, biz dershanede, kız arkadaşlarım etrafımda, korkunç bir sessizlikle telefonun açılmasını bekledik. 

''Alo?'' dedi pürüzsüz bir ses.
Bu kadar çabuk açacağını beklemiyordum. Ne yapacağımı bilemedim, kitlendim bir an. Arkadaşlarımdan birinin dürtmesiyle boğazımın düğümü açıldı ve zar zor ''Merhaba.'' diyebildim. Konuşana kadar nefesimi tuttuğumu fark etmemiştim. Ben gerçekten bu çocuğa aşık olmuştum. İlk defa bu kadar yoğun bir şekilde hissediyordum. Çünkü kaybetme korkusu sarmıştı her yerimi. Ya giderse??

''Pardon, tanıyamadım?''
Hafif bir şekilde öksürdüm. Sanki yeterli zaman kazanmak istercesine...
''Queen ben.'' dedim.

Sessizlik.

''Ah, naber Queen? Bir şey mi oldu?'' 
''İyiyim, ben sadece merak ettim.''

Derin bir nefes...

''Mesajlarıma cevap vermiyorsun da...''
''Ya Queen telefondan konuşmayı pek beceremem. Mesaja geçsek?'' 
''Tabi, olur. Nasıl istersen.''
Cümlem biter bitmez telefonu kapadı. Kızlar soru soran gözlerle bana bakıyordu ama şu an konuşacak halde değildim. Ya neden Allah'ım neden? Noluyordu bu çocuğa? Tamam her zaman gelgitli bir ruh hal vardı. Hep dengesizdi evet ama bu sefer farklı ya. Bu sefer gerçekten farklı, hissediyordum. Nolmuştu ama? Napmıştım ben? Kafamda türlü türlü sorular dolanırken telefonum titredi.

Yeşil'den mesaj: Bak küs filan değiliz seninle ilgili bir şeyde yok.

Ya ne demek seninle ilgili bir şey yok? E o zaman bu da başkasını buldun demek mi oluyor? Ya çıldırıcam, öğrenmem gerek uyuyamam yoksa.
''Bir şey var belli benimle ilgili olduğunun da farkındayım. Konuşmak istemiyorsan ve ya insanların tepkisinden korkuyorsan konuşma ama ne olduğunu bilmek istiyorum.''
Bu mesajı arkadaşlarının tepki verdiğini düşünerek yazmıştım. Sadece bir kaç dakika bekledim ama inanın bana bir kaç saat gibi gelmişti. 

''Kimseyle ilgili değil tamamen benimle ilgili. Senin için öyle davranıyordum bu kadarını bil.''
Ya bu ne demek ya? Ajan mısın sen arkadaşım? Ne demek benim için böyle davranıyorsun? Kimin yüzünden, ne yüzünden? Sorularımın cevabını öğrenmek için aramıştım Yeşil'i oysaki ama bu cevaplar kafamı daha da karıştırmış ve beni daha da zora sokmuştu. Ne denirdi ki buna? Senin için öyle davranıyordum.
''Benim için böyle davranma Yeşil. Davranma. Ne düşündüğünü bilmek istiyorum.''
''Gerçekçi düşünüyorum. Netleşir o, netleştiricem bi ara.''
Bana diyecek bir şey bırakmamıştı. Sadece ''Tamam.'' diyebilmiştim. 
Ve o an, Yeşil için döktüğüm ilk göz yaşı sıraya damlamıştı.



34 yorum:

  1. Ani davranma. Biraz zaman ver sadece kendine ve ona. Belki duygularından emin değil belki başka bir şey var o yüzden böyle yapıyor. Herşey olabilir sadece biraz zaman.. Üzülme,ağlama.. Gerçekten ağladığında değmiyor hiç birşey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar geçmişte yaşanmış olaylaar :) merak etme üzüldüm, ağladım ama geçtiii :) ay yerim seni yaa

      Sil
  2. Uf noldu bu yeşile yaa, ben de çok üzüldüm şimdi, hani bunun yıllar önce olduğunu ve mutlu sonla bittiğini bilmeme rağmen... Dizi filmlerde de böyle oluyo bana yaa, mutlu son olduğunu bilsem bile üzücü sahnelerde sanki bi daha mutlu olamayacaklarmış gibi düşünüp ağlıyorum.. Çabuk gelsin öteki bölüm lütfen =*(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa kıyamam sanaa çok tatlısın yaa :)) yeni bölümler gelicek en yakın zamandaa. İlk defa bu kadar duygusallı yazı yazdım. Yazarken bile eski günler aklıma geldi ağlıcaktım ya :ı

      Sil
  3. Yeşil sana en katlanamadığım şeyi yapmış yalnız. O mu aldı sizinle ilgili kararı yani? Senin bir söz hakkın yok muydu bu konuda? Hem daha lisedeydiniz ne düşündü sevgili olursanızla ilgili önünüzdeki 10 yılı kapsayan gelecek planı mı? Altından ne çıkacak cidden merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA SEN CANSIN! Aynen böyle düşündüm aynen bu şekilde, kelimesi kelimesine katılıyorum sana. Valla aklımdan neleer neler geçmişti bir bilsen. Ciddi ciddi gay olduğunu bile düşünmüştüm :DD

      Sil
    2. Yalnız sen yine iyiymişsin çünkü benim öyle düşündüğüm çocuğun teki sonradan gerçekten gay çıkmıştı ama bastırılmış olanlardan. Kabul etmiyor sert tepki veriyor falan ama kadınlara karşı fiziksel hiçbir tepkisi yok falan bildiğin gaydi çocuk :D seninkinin en azından cinsel tercihinin ne olduğunu biliyoruz :D

      Sil
    3. Hiii ayy çok kötü yaa :ı Ay hayatında başka kız olunca filan tamam da başka bi erkek.... :DD kız bilmiyodum o zamanlar cinsel tercihini filan, valla arada kızlara bakıyo mu filan diye kesiyodum yok bakmıyodu çocuk töbe ya

      Sil
    4. Yani şöyle söyleyeyim, kuzenimin sevgilisi biseksüeldi ve çocuk sürekli "sadece başka erkeklerle konuşur diye dert etmem lazımdı ama kızlarla konuşunca da geriliyorum, bu ne biçim tercih" diye isyan ediyordu ahahahah.
      Neyse düşünme seninki baya baya kızlardan hatta senden hoşlanıyor ki hala yanında :D

      Sil
    5. ahahaahah ya bu gerçekten güldürdü beni kıyamam kuzenine yazık ya ahaha :D Valla gay değilmiş oleeey en azından bunu öğrenmiş olduk :Dd

      Sil
  4. Ayyyyyyy
    bu çocuk kafasında neyi tartıyor çok merak ediyorunmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim bir de o zamanlarda beni düşüün kafayı yemiştim! :D

      Sil
  5. Ayy çok merak ettim şimdi "Senin için" derken ne demek istediğini *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben bile çook sonradan öğrendim bebeğim hahaha :))

      Sil
  6. Ay sebebim olacan komşum valla çok merak ettim Yeşil'in bu hallerini neler oluyor yav daha kaç bölüm olaylara fransız kaliciiz acaba? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fransız değilsin komuşucuğum yaa günlüğümün sayfalarıyla paralel gidiyorumm valla hızlı bile gidiyoz bunların hepsi 4 ayda yaşandı işte düşüün :D Yeşil'in bu halleri delirticek beni delirticeeek

      Sil
  7. Senin için böyle davranıyorum böyle şeyler en sevmediğim ve gıcık olduğum şey sen açıkça söyle ben kendim karar vereyim nasıl olacagına nasıl davranacağıma:/
    Yeşile benden bir eski point-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konuş kız konuş on tane eksi var istersen ahahha :D hak etti ama bütün olumsuz yorumları. BU YEŞİL'İ SEVMİYORUZZ ÖKÜZ YEŞİL GİTSİN ROMANTİK YEŞİL GELSİN DİYENLEEER?

      Sil
    2. Haha yeşil okuyup bana diyodur bu kız ne diyor ya :) aynen romantik olsun yalnız bazen öküzlüğüde severim böylece karşı taraf ne dedigini anlamıyor:)

      Sil
    3. ahaha yok yahu der mi hiç öyle şey :D bir gün Yeşil'e bırakıyım mı blogumu bakalım neler yazcak ahahhah :D öküzlük bazen iyi tabiki ama çok sık olmamalıııı :(

      Sil
  8. Ya abi sanki kitap kahramanısınız o ne ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha neler oluyor nelerr :( kitabı çıkartılır yahu :D

      Sil
  9. Bu erkekler neden böyle?

    Ne düşündü acaba? İlişkinizin planlamasını mı yaptı? Nedir yani? Senin söz hakkın yok mu? Arkadaş kafasında bir şeyleri netleştirecekmiş. Gel birlikte netleştirin, Queen ile. Ihh, sanki atomu parçalayacak. :D Çok sinirlendim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha helal kıız, düşüncelerimi dile getirdin vallahi :D Yani o kadar zaman geçirmişiz benim hiç hakkım yok mu söz söylemeye? Mal Yeşil -.-
      ahahahah sinirlenme kuzum ben şimdi burnundan getiriyorum o yaptıklarını, nazımı çekiyo :DD

      Sil
  10. Konuyu tam olarak bilmesem daha önceki olayları da okumuştum bu çocuk neyi netleştirmeye çalışıyorsa!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkekleeer... '.'
      Bu arada seni mimledim yaparsan çok sevinirim blogumda zorlu sorular mimi :)) Kolay gelsin :))

      Sil
    2. aaa çok mutlu olduuum teşekkürleeer :)) hemmen yapıyorumm

      Sil
  11. Ayy götüm diyesim geldi. O ne be düşünücem bilmem ne. Bak inanma bunlara bende yaptım daha önce sırf nasıl başımdan atsam diye düşünmek için. Gerçiz siz şuan sevgilisiniz haha. İyi ki başından geçtikten sonra anlatıyorsun :D

    YanıtlaSil
  12. ya hahaha başımdan geçmeden önceyi bırak romantik komediyi dramdan trajediden bile öteydi bunları yaşarken ahaha hep bi depresif modda filandım yaşama sevincimi sömürmüştü Yeşil Bey......

    YanıtlaSil
  13. Aklıma bu sene ne yapacağım geldi. Bir ara ben de böyle yaşamıştım ve çok saçma bir şey, "sorun sende değil, bende" . Yani o kadar saçma bir duygu yarattıriyor ki insana :(

    Sonunda son bölüme kadar okuyabildim :) Ödev tamamlandı !! Ya niye küçük biri hissettim yiaa :(( Şu sevgili istememe olayı bu sene bende de oluyor. Orta okulda son senem ve okula bir erkek gelecekmiş, peh.. Bana bulaşmasın da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhaha yerim seni ya :D bana bulaşmasın dediğin herkes sana bulaşır tatlım aklında kalsın :D

      Sil
  14. Ayy en sevmediğim; belirsizlikler. İnsan 'yahu neden, yanlış bir şey mi yaptım, başkası mı var, soğudu mu' gibi düşüne düşüne kafayı yer. İyi ki geçmişte kalmış ve iyi ki artık neden olduğunu biliyorsun. Yoksa süpürge sapını alıp hep beraber kovalardık ne olduğunu öğrenene kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayynen öyle yaaa kafayı yemek üzereydim gerçekten. Uyku muyku kalmıyor yani. Ahahah Yeşili kovalarken hayal ettim de bir an :Dd

      Sil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template