18 Eylül 2015 Cuma

Kumral'ın doğum günü


  Günler, haftalar geçti... Biz hala Yeşil'le olduğumuz yerdeyiz. Bir tık ilerleme yok. Yani insanın hevesi kursağında kalıyor. Yaklaşık üç aydır filan flörtten ileri gidemedik arkadaş. İnsan işkilleniyor tabi. Acaba istemiyor mu? Unutamadığı biri mi var? Üniversiteden mi birini bulmak istiyor? YOKSA GAY Mİ?
Ay kııııız, olabilir valla. Bak şimdi bu çocuk giyimine çok önem veriyor bu bir. Hayatında hiç sevgilisi olmamış bu iki. Tam bir babyface bu da üç. ALLAHIM ben nerelere gidem? Gerçekten öyle mi yahu acaba?
Yani bunların hepsinin olabilitesi var tabi ki. Ama benimle ilgilendiği de belli. Ne yapacağımı bilemiyorum elim kolum bağlı durumda. Yeterince adım attım, yeterince uğraştım, çabaladım. Tek istediğim ondan da bu çabayı görmek. Ama hala bir şey olduğu yok mecbur bekliyorum. Kumral'la da araları bayağı iyi olmaya başladı. Ben de faydalanıyorum tabi oturuyoruz, konuşuyoruz arkadaş grubumuz oldu sayılır bile. Biz böyle normal devam ederken Kumral'ın doğum günü geldi çattı. Biz de kafede doğum günü kutlaması yapmaya karar verdik.
Bi gün teneffüste normal havadan sudan konuşuyoruz. Bu pat diye bana döndü ve ''Doğum gününe kiminle gidiceksin? Kumral'la mı?'' diye sordu. Ben de şaşırarak ''O sevgilisiyle gidicek, ben tek başıma giderim.'' dedim. Yere baktı, hafifçe gülümsediğini görür gibi oldum. Sonra kafasını yukarı kaldırdı. ''Birlikte gitmek ister misin? Seni evden alırım, yürüyerek gideriz.'' dedi. Kalbimin teklediğine yemin edebilirim. Bir an ağzımdan hiçbir şey çıkmadı sadece mal mal baktım. En sonunda. ''Tabi ki. Çok güzel olur.'' diyebildim. Sonra ''Güzel o zaman, anlaştık.'' dedi ve sırasına geri döndü.
Daha demin olanlara inanamıyordum. Gerçekten yaşanmış mıydı? Bu çocuğun dengesizlikleri beni öldürecek kalp hastası olucam ulan!
                                                                     ***
Gelelim asıl güne... Kumral'ın doğum gününe... Akşam 6-7 gibi başlayacak olan doğum gününe ben yaklaşık üç saat önceden hazırlanmaya başladım. Yeşil beni kapıdan alacaktı! Ortama birlikte girecektik! Belki elimi de tutardı... Çok heyecanlıydım. Bir şeyler olacaktı hissediyordum. Hazırlandım süslendim, püslendim. Ben topuklu ayakkabı giydim! İnanabiliyor musunuz? (Şöyle açıklayayım. O zamanlar hayatım boyunca okul eteği hariç etek giymemiş, topuklulardan nefret eden bir kızdım. Düğünlerde, özel günlerde filan etek giyiyordum istisna olarak tabi ama topuklu ayakkabı ASLA.)
Yeşil için süslendim, çokta abartmadım tabiki. Hafif makyaj, kot bir elbise, topuklu ayakkabılar... Gerçekten içinde çok tuhaf hissediyordum. Hiç rahat değildi bir kere... Ama Yeşil için değerdi. En sonunda zaman geldi çattı ve Yeşil 'kapıdayım.' diye bir mesaj attı.  Dışarı nasıl çıktığımı hatırlamıyorum ama...
Ama onu gördüğümde nasıl hissettiğimi çok iyi hatırlıyorum. Çok güzeldi arkadaşlar, gerçekten çok güzeldi. O'nu kapımın önünde beni beklerken görmek. Bana bakışı, bana gülüşü...  O kadar güzeldi ki... O an zaman dursun, öylece kalalım istedim. Sadece öylece kalmak... Yıllar geçse de üstünden o anı asla unutacağımı zannetmiyorum.



Devamı gelecekkk :))

21 yorum:

  1. Ulan en güzel yerinde yapılır mı be hayın komşu :((((((

    Devamı ne zaman gelecek onu söyle bari insafsız (Ama komşu hakettin şimdi bu atar gideri :DD)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah yerim senin atarını giderini kııız :DD
      Yarın geliyor yeni bölüüüüm :))

      Sil
  2. O belirsizlikler can sıkıcı oluyor ya ama her bir anın ayrı güzelliği var, bazı anların daha da çook :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyleee canım benim :) o anlar çok güzeldi, şimdikiler de çokçok güzell :))

      Sil
  3. Bacım devamını çabuk yaz çatlarma bizi :)
    Çok tatlısınız ;) maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol bebeğiim :) yarın geliyoooo yeni bölüm :))

      Sil
  4. Ya ben hala sizin hikayenizi okuyamadım yaa :(( Ama söz bak okicam, bırakmak olmaz çünküüüü çok hoşsunuz *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim acelesi yok blog kaçmıyor yaaa :)

      Sil
  5. Uf çok heyecanlı ilerliyo, hani hikaye bitmeden başıma bi şey gelse gözüm açık gidicem, merak ettiriyosun yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bebeğiiim yerim seni ya aahha :D yarın geliyor yenisiii :)

      Sil
  6. Bakalım neler olacak? :))
    Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiim :))
      çok yakında geliyor yeni bölümler :)

      Sil
  7. Daha ben ilkini okurken maşallah siz ikinciyi atmışsınız bile :) güzel olmuş ilki bakalım maceranın ikinci bölümü nasıl merak ettim :) bu arada çok güzel bir anlatım olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim cok mutlu ettiniz benii :))

      Sil
  8. nerdesin yaaaa hoşgeldiiiin :)

    YanıtlaSil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template