16 Eylül 2015 Çarşamba

Masum bir öpücük

  Konserin sonuna kadar elimi tutacağına dair o kadar umutluydum ki... Konseri o sıcakta boynumda atkıyla, elim koltuğun yan tarafında açık bir şekilde, hiçbir şeye odaklanamayarak geçirdim. Peki elini tuttu mu diye sorarsanız sonuç 'yine hüsran.' Ya ben daha ne yapayım arkadaşlar yani? Davet eden ben. Yanaşan ben. Durmadan muhabbet etmek için çırpınan ben. Yani bi atkısını verdi diye ümitlenmek de istemiyorum. Sonuçta kibar, nazik, düşünceli bir çocuk yani. Kim bilir kaç kıza daha atkısını, montunu, eldivenini vermiştir. Ya o değilde onun hakkında hiçbir şey bilmediğimi farkettim. En sevdiği renk ne? En sevdiği şarkı? En sevdiği film? En sevdiği yemek? Nelerden hoşlanır, hobileri neler? Daha önce hiç aşık oldu mu? Kaç kişiye 'seni seviyorum' dedi? Hiç terkedildi mi? Aklında hala unutamadığı biri var mı? 

  Bu sorular böyle uzayıp gider. Çünkü o kadar tanıdık bir yabancı ki, sanki hem her şeyini biliyormuş hem de hiç tanımıyormuş gibi hissediyorum. Daha önce hiç böyle şeyler hissetmemiştim. Onu tanımak, bilmek, öğrenmek, çözmek istiyordum. Çok yoğun ve çok kafa karıştıcı bir duyguydu benim için. Alışık değildim ki böyle şeylere. Biraz egoistce gelebilir kulağınıza ama daha önce ben birini tanımak için hiç efor sarf etmemiştim. Çünkü onlar ben hiç uğraşmadan istediğim her cevabı verirlerdi bana. Çabalamaktan, uğraşmadan, öğrenmeye çalışmadan onlar zaten avucumun içine koyarlardı. Belki de Yeşil bana bu yüzden bu kadar cazip geliyordu. 

                                                                               *** 

 Konser bitti ve biz dışarı çıktık. Konseri veren arkadaşlarımızın çıkmasını beklerken biraz lafladık, ordan burdan boş muhabbetler ettik. Sanki o beni tanımak için hiç cabalamıyormuş gibi hissetmeye başlamıştım. Yani bi insanı tanımak için konuşursun, muhabbet edersin, sorular sorarsınız sonuçta değil mi? Şu zamana kadar bunları yapan hep ben olmuşum onu farkettim. Gerçekten bu durum sinirime dokunmaya başladı. Ve bunun çaresine sonradan bakmak için, kafamın bir kenarına 'bu durumu çöz' diye not düştüm. Arkadaşlarımız çıktıktan sonra eve doğru yürümeye başladık. Yağmur git gide daha da hızlanmaya başlamıştı.



 Aslında normalde bu durumda Yeşil'e biraz daha sokulur öyle yürürdüm. Ama durmadan bi şeyler olması için adım atmanın yorgunluğuyla inanın içimden gelmedi. Benim için birlikte yürümemiz bile yeterliydi. Çok bir şey istemiyordum ki ondan. Sadece hep yanımda olsun, beni sevsin istiyordum. Yani düşününce aslında çok bir şey istediğimi farkettim ama napayım ya. Ben onu İSTİYORDUM. İstediği oyuncak alınmayan, küçük bir çocuk gibi davrandığımın farkındaydım. Ama istediğimi alana kadar durmayacağımın da farkındaydım. Ben kafamda bunları düşünürken Yeşil hiç beklenmedik bir şey yaptı. Kolunu omzuma attı ve öyle yürümeye başladık. Ya tamam güzel hoş bir temas halindeyiz ama ben senin askerlik arkadaşın mıyım lan? Yani elimi tut, belimi tut ya da bırak koluna gireyim... Şu an flört aşamasında iki insandan başka her şeye benzediğimize yemin edebilirdim. Kanka, abi-kardeş, arkadaş.... Ama sevgili? Hayır. Durumu kendi kafamda dramatize ediyorum onun da farkındayım. Ama daha fazlasını istediğim için bunlar bana yetersiz geliyor. En sonunda mantıklı bir şekilde düşünmeye başlayınca onun da bugün bir kaç adım attığını farkettim. Kafam da Tarkan'ın ' O da seviyooooo oooo oooo o da biliyor ooooo oooooo bile bile kafa tutuyor aşkaaaa' şarkısı çalarken keyfim yerine geldi ve Yeşil'e biraz daha sokuldum. Yol üstünde oturan arkadaşlarla yollarımız ayrıldıktan sonra baş başa kaldık. Gece saati yolda hiç kimse yoktu. O sessiz sokaktan sadece bizim sesimiz çıkıyordu. Ve bu harika bir duyguydu. En sonunda beni eve bıraktı. Apartmanın önünde yeni gelin gibi utangaç utangaç sağa sola sallanırken 'Bu güzel gün için teşekkür ederim.' dedi ve yanağımdan öptü. YANAĞIMDAN ÖPTÜ. Beni öptü. Ben o şaşkınlıkla hiçbir şey diyemeden, gülümsedi ve arkasına dönüp yürümeye başladı. Ben hala arkasından şaşkın şaşkın bakarken en az iki kere arkasına dönüp baktığına yemin edebilirdim.


20 yorum:

  1. Vaavv, ne güzel gelişmeler kaydetmişsiniz işte =) Bence konsere gelmeyi kabul etmesi bile önemli bir şey..Neyse ben de aşk uzmanı gibi konuşmiyim burda =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah konuş kız konuş :)) valla gelişmeler oldu Yeşil'de :))

      Sil
  2. Canım yeşilde hoşlandığını belli etmiş yani:)
    Birde öpücük kapmışsın oh ne güzel:) o gece kesin uyuyamadın salak gibi sırıtıp durmuşsundur:) tatlım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya gerçekten uyuyamamıştım ya hahaha :)) ne kadar heyecanlıydıım, hayal kurmaktan uyuyamazdım yaa :)

      Sil
    2. Olsun ne güzel ben bulsam bende salak gibi sırıtırım:)

      Sil
    3. kız bulcan sen de bulcan aha buraya yazıyoruuumm :))

      Sil
    4. Bulunca ilk senle tanıştırırım o zaman:)
      Ben rüyamdaki yakışıklıyı bekliyorum:)

      Sil
    5. tanıştıır kıız double date yaparız :D
      ooo rüyada bir yakışıklı var demekkiiii :))

      Sil
    6. Ohooo onu ben bloguma yazdım bile kaç zaman önce şiir gibi bir şey daha yazdım:)
      Hiç haberin yok tatlım

      Sil
    7. yaa bebeğim yeni eve taşındık internet bağlantısı yoktu dört beş gündür yeni bağlandı :( okucam hepsini şimdiii :(

      Sil
    8. Kız şimdi degil bir ay önce filan öyle yazıyazmıştım rüyamda gerçek değil ya dert etme:) eski bir yazı

      Sil
    9. yaaa :( kaçırmışım bebeğiim

      Sil
    10. Blogumu kapatmadım ya eski kayıtlarım duruyor merak edip bakınca okursun:)

      Sil
    11. merak ettiim aradım ve buldum galiba :D

      Sil
  3. OMG! Başlığı görür görmez uçtum geldim!
    Kızım bu senin gerçek hayatın mı kitap m yazıyorsun?
    Çok romantik yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha canım beniiim :)) hepsi orijinal gerçek hayatımdan bebeğim haahha :)) çok teşeküür ederiim mutlu ettin benii :))

      Sil
  4. Gece, sessizlik, yağmur ve sevdiğin insan.. Cidden huzurlu ve mutlu bir gün olmalıı :)
    Aşama atlamışsınız iştee. Okurken böyle level 3 level 4 gibi hissetmeye başladım. Hep mutlu olun siiiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha canım benim çok teşekkürler sende hep mutlu olursun inşallah :)) ne leveller atladık bi bilsen :))

      Sil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template