3 Eylül 2015 Perşembe

Merhabaa

 Merhaba arkadaşlar, eski blogumu(filmsenaryosunu) tamamen kapadım teknik sorunlar nedeniyle ve yepyeni bir blog açtımm :) Umarım bu çok daha güzel olur. Yorumlarınızı bekliyorum !

 Blogumun konusu ise; yaklaşık iki senedir devam eden çok güzel bir ilişkim var. Bu ilişkinin başlangıcından tutun nasıl buralara kadar geldiğimizi iyi kötü, acı tatlı her şeyiyle anlatmayı düşünüyorum. Bazı kısımlarının film gibi eğlenceli ve komik olmasının yanı sıra bazı kısımları ise duygusal ve dramatik... Ve ayrıca belirtmek isterim ki bunları yaşarken hiç komik değildi. Rezil olmalarım,yanlış kelime seçimlerim, heyecandan elimin ayağımın dolanmasıyla zihninizde tam bir ''salak kız'' modeli çizebilirim ama okurken en azından bir tebessüm bırakabileceğimi düşünüyorum. İki çok zıt karakter nasıl olur da bu şekilde bir birlikteliği devam ettirirler ben hala anlamış değilim. Umarım benim anlamadığım kısımları siz anlarsınız da benim bir buçuk senedir atladığım kısmı siz tamamlarsınız. Hayır yani ben sokakta deliler gibi dans edebileceğim, bağıra çağıra şarkı söyleyebileceğim filmlerin çılgın baş karakteri gibi dövmeli, piercingli, motorcu adamların hayalini kurarken hangi ara sessiz,sakin,mantıklı ve çok zeki bir adama aşık oldum gerçekten bilmiyorum. Peki pişman mıyım? Tabi ki hayır, yine olsa yine yaparım. (Fakat yine de nasıl aşık oldum sorusu aklımı kurcalamıyor değil.) Lafı çok fazla uzatmadan bazı kısımlarında kendinizi bulacağınız, bazı kısımlarında bana ve karşımdakine acıyacağınız, bazı kısımlarında ise ben olsam öyle yapmazdım diyeceğiniz bu hikayeye başlamak istiyorum.

NOT: Hikayelerde kendimden Queen olarak bahsedeceğim iyi okumalar. :)

36 yorum:

  1. güzel yazıyorsun :)sen yaz biz okuyalım
    heralde blogundaki sorunu tamamen hallettin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogumdaki sorunu kökten çözdüm :D çook teşekkür ederim, eski okuyucularıma bir kavuşayım başlıycam paylaşımlara :))

      Sil
    2. iyi sevindim bir şeyi değiştirmek istersen filan her şey o yerleşimden oluyor:) bir şey değil:)
      hep eskilerimi anlatıyorsun yeni durumunuzdan da bahset:)

      Sil
    3. Eskileri bi anlatayım yenilere de gelicem tabi kii :) Yeni durumumuzu anlatmamak için çok zor tutuyorum zaten, yapmaaaa :))

      Sil
    4. ah sen böyle dersen ben heyecanlanırım:) asıl sen bana yapmaaaa:)

      Sil
    5. Bekleyelim ve göreliiiim :)

      Sil
    6. peki:) çok bekletme canım:)

      Sil
    7. blogun çok güzel olmuş bu arada yeni gördüm:)

      Sil
    8. çok teşekkür ederiiim :)

      Sil
    9. Bir gün bende böyld tema yapmak istersem bana yardım eder misin:)

      Sil
    10. tabi kii, bunu ben yapmadım ki amaa internetten indirdiim :)

      Sil
    11. Öyle mi ben bu işlerden anlamıyorumda bilmiyom nasıl sagol söyledigin için:)

      Sil
  2. ama akşam baktığımda bu yazı yoktu. yeni yazmışsııın :) ama blog saatini değiştirseneee yaaaa :) heyooooo hoşgeldiin bi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduuuum :) blog saatini nasıl değiştiriyoz? Allam uzun zamandır kullanmayınca unuttum resmen her şeyi :( Blogumun teması nasıl? Değiştirmeli miyim senceee?

      Sil
    2. tema güzel ki. :) ayarlarda var saat. gmt 2 mi neydi istanbul saati yaa kolay yaa yaparsın kiiii :) ben de duyurayım seni de herkes görsün yeni blogunuuuu :)))) le yan tatliş yaaa o da gelmiş baaak :)

      Sil
    3. ahaha bütün okuyucularım tatliş beniiiim :) yeni blogum senin sayende duyrulur bi tek zaten, başka yol yok en büyük Deep! :)) saati ayarlıyorum hemmeen

      Sil
  3. delicia aaa benden bahsediyor kız bana tatliş diyon blog sahibi kızmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızar mıyım hiiiç :) doğruları söylemiş Deep ne demiş tatlişsin valla :)

      Sil
    2. Sen daha tatlişsin queen:)

      Sil
    3. Ayy yerim kız ben seniii :))

      Sil
    4. Hahaha:) tarafımdan öpüldünüz:)

      Sil
  4. blog sahibi de tatliş zaten bak gizemli kimlik ayşe de öyledir amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o değilde iyi ki ismimi bilmiyon yoksa beni de açığa çıkarıcan deliciam:) hahhahaha

      Sil
    2. Ahaha :) ben de gizli bloggerlardanım :)

      Sil
  5. birimizde umduğumuz adama aşık olursak kafamı kesmesi için cellat bulun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Aşk bu işte, kime aşık olursan ol, o senin için mükemmel oluyor. Aynı Yeşil'in benim için olduğu gibi :)

      Sil
    2. Lady +1
      Filmsenaryom +1

      :D

      Sil
    3. ahahah teşekkür ederiiz :D

      Sil
  6. Hakkında hayırlısı yeniden merhaba artık sürekli yaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden teknik bir sorunla karşılaşmazsam hep burdayimmm :)))

      Sil
  7. Merhaba, kendi yaşamınızı senaryo olarak anlatmak hem cesaret, hem de çok hoş:) son hikayelerde yorum yaz bölümü yoktu ya da ben mi göremedim bilemiyorum, o yüzden buraya yorum yazabildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yeni gördüm yorumunuzuu :( yorum yazılabiliyor, yani başka kullanıcılar yazabiliyor bilmiyorum belki bir problem çıkmıştıır :) ayrıca çok teşekkür ederim yorumunuz içiin :) hoşgeldiniz blogumaa

      Sil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template