23 Eylül 2015 Çarşamba

Mim - Zorlu Sorular

- Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemediniz?

*Eski en yakın arkadaşımla kavgalı bir şekilde küstük. Aramızda iyi kötü çok şey yaşanmıştı. Galiba aslında ikimiz de değişmeden önce çok güzel arkadaşlığımız olmuştu diyebilirdim. Bilmiyorum söylesem de söylemesem de pişman olmam ama soruyu cevapsız bırakmak istemedim :D


-Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz?


*Ya ama bu çok zor bir soru. Biri senin geninden, canından, kanından... Biyolojik olarak annesisin. Birisi doğduğundan beri yemeyip yedirdiğin, içmeyip içirdiğin canından çok sevdiğin bir varlık. İkisini de alma şansım yoksa eğer, galiba büyüttüğüm çocuğu seçerdim. 


- Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam porsiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarınız ve kanatlarını koparır mıydınız?


*Ağır bir hayvansever olarak, hayır yapmazdım. Hatta yapmazdım değil, yapamazdım.


- Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?

*Değişik şeyleri denemeyi çok severim! Tabiki de denerdim. Beğenmezsen yemezsin sonuçta, tadına bakmaktan ne zarar gelir kii?


- Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? Örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiğine rağmen, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne, baba, eş, sevgili)


*O vicdan azabıyla yaşayamazdım galiba. Hani ufak bir şey olsa mesela kopya çekerken yakalansa şahitlik yapmamı isteseler hayır çekmedi filan derim. Ama eğer ortada birinin canı varsa, yapamazdım.


- Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa ne değiştirirdiniz?


*Keşke dünyanın aslında kötü bir yer olduğunu söyleselerdi. Aklın ermeye başlayınca hayal kırıklığına uğruyorsun çünkü.


- Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. Ne kurtarırsınız?


*Telefonum yanımda değilse telefonumu alırdım ama eğer daha farklı bir şey kurtarmak istersem günlüğümü kurtarırdım. Bütün sinema biletlerimin, kurumuş çiçeklerimin, anılarımın göz göre göre yanmasını istemezdim. 


- Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz?


*Galiba kimseyi seçmezdim. Hayatımdan, yaşadıklarımdan, tecrübelerimden, her şeyimden memnunum. Kendim olmaktan mutluyum.





Bonghwang Düşü beni mimlediği için teşekkür ederiiim :)

Bulanık Beyin e de mimi ortaya çıkardığı için teşekkür ederiiimm 

Ben de Deep , Cha , D.S.K , Sule Green arkadaşlarımı mimliyoruuum :)


24 yorum:

  1. Sorulara çok güzel cevap vermişsin eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beniiim :)

      Sil
  2. Mim için çok teşekkürler, en kısa zamanda yapacağıma emin olabilirsin :)

    Yalnız bazı sorular zormuş bakalım düşünüp taşınıp neler yazacağım ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok zordu gerçekten ya çok vakit harcadım cevaplarken

      Sil
  3. Benim öyle her yemeği yememe gibi bir huyum var. Ama NilKuşu beğensin gözümü kapar anında denerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilkuşu? :D
      Sen de ablam gibisin galiba. Duymadığı bilmediği tuhaf görünümlü hiçbir şeyi yemez :D

      Sil
    2. Hiii blogunda geçiyordu galiba ay doğru

      Sil
  4. Ellerine sağlık, cevaplarını çok beğendim :D ^^

    YanıtlaSil
  5. En kısa zamanda bu mime cevap vereceğim komşucuğum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırsızlıkla bekliyorum komşummm

      Sil
  6. Ne zaman farklı bir şey denesem pişman olduğum için, değişik yemeklere karşı önyargılarım var benim. Deneme cesareti gösterebilen arkadaşları tebrik ediyorum o yüzden :D
    Ne zaman yalan söylesem başıma bir şey geldiği için uzun zamandır kimse için öyle şeyler yapmıyorum, çok zor iş :D vicdan azabından ölüyorum zaten, gerçeği söyleyene kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha yemek konusuna gelince, genel olarak farklim seyler denemeyi severim o yuzden cok zor olmuyor benim icin :D
      Yalan konusunda ise, hayatta beceremem yalsn soylemeyi yaaa hemen yakalaniyorum

      Sil
  7. Ben görüntüsünü beğenmediğim bir şeyi asla yiyemem :)
    Yahu şu yalanların sonu hep kötü bitiyor, yalan da söylenmez ki. İkisini de söyleyemezsem ben yaptım derim heralde :D
    Sorular da cevaplar da çok hoş olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha bence dış görünüş önemli değil yaa her ne kadar Yeşil'i değiştikten sonra sevmiş olsam bile.... Niye her şeyi Yeşile bağlıyorum ki :'D Çok teşekkür ederiiiim

      Sil
  8. Selam, enteresan sorular. Benim yanıtlarım sizinkilere benzerdiler her halde :)

    İstanbul Hanımefendisi'nin etkinliğinden gelip sizi takibe aldım ve bana da beklerim...

    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiniz :) takibimdesiniiz :)

      Sil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template