21 Eylül 2015 Pazartesi

Noluyor?


  Yeşil'le gerçekten her şey tam hayal ettiğim gibi devam ediyordu. Konuşuyorduk mesajlaşıyorduk, takılıyorduk... Sevgili olmamamız için hiçbir engel yoktu. Çokta iyi anlaşıyorduk. Hayatımda ilk defa böyle hissediyordum. O'nun yanındayken kendimi tamamlanmış hissediyordum. Sanki bütün hayatım boyuca eksik olan tek şey O'ymuş gibi... Şimdi eksik parçayı buldum. Elimi bir tutsa, bana bir sarılsa... O zaman tam olacaktım. Ama çok yavaş ilerliyorduk. Senenin başından beri dört ay geçmişti. Bu anlattıklarımın hepsi dört ay içinde gerçekleşmişti. Uzun bir süre geçmişti yani anlayacağınız...

 Derken...

 Yeşil birdenbire benden uzaklaşmaya başladı. Mesaj atmıyor, attığım mesajlara cevap vermiyor,  sınıfta sadece kuru bir merhaba ile geçiştiriyor, suratıma bile bakmıyordu. Ben ne olduğunu bile anlayamamıştım. Kafamda türlü türlü şeyler kuruyordum. Yanlış bi şey mi yapmıştım? Yani ne olmuştu birdenbire böyle? Başka biriyle mi konuşuyordu? Yoksa sıkılmış mıydı benden? Şimdi şöyle bir şeyde vardı. Onun arkadaş grubundaki bir kaç gerizekalı insanla ben pek anlaşamıyordum. Ya onlar dolduruşa getirdiyse? Ya benim hakkımda bir şeyler söyleyerek soğuttularsa benden? Çıldırmak üzereyim. Nedenini öğrensem bari, en azından içim içimi kemirmez. Ya gerçekten canım yanıyor. Her gün yüzyüze olup eskisi gibi samimi olmadığımızı görmek canımı çok acıtıyordu. Neden ya neden? Ben ona naptım ki? Boşu boşuna harcanmış, vakit geçirilmiş bir dört ay mıydı yani bu? Hiç değeri yok muydu? 
                                                              ***
 Kafayı yememe ramak kalmışken arkadaşlarımın bile en sonunda canına tak etti. Al dedi Benim telefonumdan ara, numarayı tanımıyor ya açar en azından açtığında bir daha kapamak istese de kapayamaz güzel güzel konuşursunuz. Haklıydı. Ama ben arayıp ne diyecektim ki? Neden bana yazmıyorsun? Neden beni sevmiyorsun mu? Bunu yapacak gücü kendimde bulamıyordum. Ya evet senden sıkıldım derse? Öğrenmemek canımı acıtıyordu evet ama ya öğrendiğim şey daha çok canımı yakarsa? Ne yapacağımı bilmiyordum. Bildiğim bir şey vardı: iki türlü de canı yanan ben olacaktım...



25 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. dengesiz öküz işte çok üzdü beni çok anlatcam hepsini :(

      Sil
  2. Nazar mı değdi bunlara? Bu hikayede var ya tek takıldığım şey çocuğun ismi (Yeşil). :))))İsmini beğenmiyorum yahu:))ama yapacak bir şey yok:) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ismini neden beğenmiyosun kii :( başka takma ad bulamadım çok kocaman yemyeşil gözleri var o yüzden yeşil diyoruumm :))
      Teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
    2. Yeşil kod adlı biri vardı, yıllarca medyayı çok meşgul etti hala öldü mü, kaldı mı belli değil:) yani psikolojik olarak Yeşil ismi hemen onu çağrıştırıyor o yüzden. :)
      Üzülme sen kıyamam:( senin hikayen gayet güzel gidiyor :)

      Sil
    3. aa bilmiyorum kim ki oo :( bilsem başka bi şey yapardım :(
      çok teşekkür ederiiim :) devamı yakındaaa :)

      Sil
    4. Valla esrarengiz biri mit ajanı mı, terörist mi? Mafia mı? Yani karanlık ve esrarengiz olaylara karışan aranan biriydi sonra öldürüldü dediler daha sonra yok yalan denildi bilmiyorum gerçek ne?.....

      Sil
    5. Ilk defa duydumm ilginçmiiş

      Sil
  3. Ya nasıl üzer benim biricik komşumu İnşAllah haklı bir sebebi vardır.

    Yav beybisi pek kısa yazıyon sanki tam yayılıyom rahat okuyayım diye pat bölüm bitiyo :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzucum valla kısa kısa yazmasam çok çabuk biticek. Yazdığım bölümler azalmaya başlıyo yeniden yazmak uzun sürecek gibi o yüzden birazcık böyle olcak. Hem heyecan dorukta daha iyi değil mii :)
      Üzdüler beni komşuuum :(

      Sil
  4. ama noldu ki şimdi güzel güzel giderken, tilki bi şeyler yapmışsa hiç şaşmam, uf çok merak ettim yaa =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay neler oldu neler :( yazıcam hepsini yavaş yavaş canım benimm :))

      Sil
    2. Hani her şeyi silebilen bi silgi olsaydı ilk sabırsızlığımı silerdim heralde.. Ben devam eden dizilere bile başlayamıyorum merakımdan, ama bu o kadar heyecanlı ilerliyo ki.. Al mısırını oku kıvamında tam..

      Sil
    3. yaaa yerim seni yaa :) çok mutlu ettin beni :)) sayenizde yazma şevkim artıyor çok teşekkür ederim

      Sil
  5. Bu Yeşil'lerin hepsi mi aynı oluyor ya?

    Umarım seni üzmemiştir. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu Yeşilleri napsak doğaya mı salsak? Yaşama alanlarına bırakalım bence :))

      Sil
  6. Sonunda benim kaldığım yere geldi ama çok kotusun
    Nolduuuu???? Hemen yaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumralın doğum gününü de yeni yazmıştım kııız onları okumadın mıı? Valla Yeşil'in dengesizlikleri işte... Yazıyorum hemen

      Sil
    2. ben onları ik defa okumuş gibi değildim.Sen önceki blogda yazmıştın sanki :)

      Sil
    3. Yoktu diger blogumda bebegimm :)) Şişe çevirmeceden sonra hepsi yeni

      Sil
  7. Haydaa... Tam şimdi Kumral'ın doğum günü partını okuyup "heh yola gelmiş Yeşil. Oh oh sahipleniyor da... Düşünceli, iyi iyi" dedikten sonra ne oldu da bozdu ki. En azından geçmişte olduğunu bildiğimiz bir şey olduğu için şuan o derdi aştığınızı biliyoruz :D Olaya boyda spoilerla girdik ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihiih baya spoiler oldu valla kusura bakmayın yaa :D bilsem söylemedizdim en baştaaa :D ya bu Yeşil'den neler çektim ben yaa :(

      Sil
  8. okumadıklarımı okuya okuya geldimde ne oldu buna. Erkek milleti hep mi aynı ya. Niye aramıyormuş umarım bir sonrakinde anlatmışsındır yok anlatmadıysan söylesene derdi neymiş paşanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha kızlar yerim sizin atarınızı, yaa çok tatlısııın :D paşanın derdi henüz belli değill bi dahaki yazılarımda anlaşılcak o

      Sil
  9. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template