7 Eylül 2015 Pazartesi

Şans benden yana

Yahu ben böyle bir insan görmedim. Yeşil dedik bağrımıza bastık egoist bir öküz çıktı. Ya hayır yani bu kadar afra tafraya ne gerek vardı? Alt tarafı bir soru sordum lan. Bir daha da suratına bakmam naparsa yapsın.(BAKTI)
 Ya tamam evet birine taktı mı tam takıyorum ne olmuş yani? Benim şöyle bir özelliğim var. Bir şeyi elde edene kadar deli gibi peşinden koşarım, elimden gelen her şeyi yaparım, sabah akşam uğraşırım ama elde ettiğim zaman hevesim kaçar. Evet böyle de bir manyağım. Kendimi de çok iyi tanıyorum. Şimdi Yeşil'e takıntım başlarsa gerçekten boku yedim demektir. Çünkü sınav senem ve ben şu an imkansız bir aşkın peşinden koşmak istemiyorum.Ya bir de çocuk kuul şimdi. Benim onu elde etmem için kırk fırın ekmem yemem gerek. Ki zaten balık etli bir yapıya sahibim kırk fırın ekmek yersem ohooo... Tamam şaka şaka vurmayın.
 Hep olumsuz yönden düşündüm, olumlu yönünden düşünürseeek... Aynı sınıfta iki sevgili çok sevimli olabilir bence. Sınava beraber hazırlanırız, aynı sırada otururuz, beden dersinde beraber oynarız, konuşmak için bol bol vaktimiz olur, arkadaş ortamımız aynı olduğundan çok sempatik bir ortam oluşur. Allam ne sevimli olur yaaa! Ama sen bi dur, daha çocukla doğru düzgün konuşamıyorsun bile gelmiş sevgili olma hayalleri kuruyorsun. Ayyy ama çocuklarımız olsa ne güzel olur beee. O açık kumral(sarışına yakın) ben koyu kumral, o yeşil gözlü ben ela gözlü, benim saçlarım dalgalı onun saçları düz... Ortaya ne kadar sevimli minnoş bir bebek çıkar düşünsenize yaa.
OHA. Cidden bunları düşündüm ya? Yahu çocuğun seni taktığı yok hala gelmiş neler düşünüyorsun? Bende de mallık var ya acayip hayalperestim. Yeşil'le yaklaşık 5 senedir tanışıyoruz. 8. sınıfta aynı dershanede aynı sınıftaydık. Tabi ben bunu çok sonradan öğrendim. Yani çocuk o kadar dikkatimi çekmemiş ki aynı sınıfta olduğumuzu bile sonradan öğreniyorum. 4 senedir de aynı lisede aynı sınıftayız ama daha önceleri hiç böylesine dikkat etmemiştim çocuğa. Neler neler saklamış meğersem çocuğun içinde bir ''Biscolata Erkeği'' yatıyormuş da haberimiz yokmuş vay be. Ya o değil de benim şimdi bu çocuğu elde etmem için bir şeyler yapmam gerek. Konuşma işi olmadı maalesef öküzlüğünden dolayı. Benim de başka bir şeyler düşünmem gerek. Benim bununla aynı ortama girmem gerek. Okula hep paspal paspal geliyorum dışarıda bir yerde süslenip püslenip karşısına çıkıp bak aslında ben böyleyim demem gerek... Ama nasıl?



 Ben düşüncelerimin derinliklerinde boğulurken birinin beni dürtmesiyle irkilerek kafamı kaldırdım. Ve bizim sınıfın en sinir bozucu kızını tepemde dikilirken buldum. En yapmacık gülümsemesiyle

''Ayyy uyandırdım Queenciğim ama unuturum diye aklımdayken söyleyeyim dedim. Bu hafta sonu doğum günümü kutlicam gelmek ister miseeen?'' dedi.

İçimden ay ne gelcem senin doğum gününe be salak sanki çok seviyoruz birbirimizi diye geçirsem de bir anda kafamda ampul belirdi. Lan?! Ya Yeşil'de geliyorsa?? Hemen hevesli bir moda girerek  ''Aa çok güzel oluuur çok teşekkür ederim beni çağırdığın için. Iı kimler geliyor acaba?'' dedim.
Öylesine sorar gibi yapmamın altında aslında tek bir amaç vardı. Yeşil geliyor mu?
Kız orda bir kaç isim saymaya başladı ama ben sadece Yeşil ismini bekliyordum. (Sinir bozucu kıza artık Tilki demeye karar verdim çünkü gerçekten ama gerçekten çok sinsi ve kurnaz bir kızdı. Ve suratı da tilkiyi andırıyordu.) Tilki en sonunda o kadar gereksiz isim arasından Yeşil'in ismini söyledi ve aranan kan bulundu. Allaaaam o kadar şanslı bir insanım ki aklımdan geçen şey dakikasında gerçek oldu çok teşekkür ederim ya. Tilki'ye sevimli bir şekilde teşekkür edip geleceğimi söyleyerek başımdan savdım. En azından bugün okul çıkışındaki planım belli olmuştu.
Güzel bir alışveriş yapmak.



10 yorum:

  1. Yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihih ben bile sabırsızlanıyorum :D

      Sil
  2. şans bence de senin yanında:)

    YanıtlaSil
  3. Bazen gıcık olduğumuz insanlar, birkaç saniyeliğine de olsa hayatta en sevdiğimiz insanlara dönüşebiliyorlar. Çünkü, elde etmeye çalıştığımız kişi için köprü oluşturuyorlar. :)

    Tilki senin için bir anlık olsa da böyle bir insana dönüşmüş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bazen işe yarıyor böyle insanlar :) ama Tilki'nin bölümü daha başlangıç...

      Sil
  4. Biri alışveriş mi dediii? Kaçııın. :D (Alışverişi hiç sevemedim ya)
    Duymak istediğin ismi duymuşsun, iyi bari. Sonradan ekmez umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spoiler vermek yooook :)) alışverişi ben de çok çok sevmem ama özel günler için filan severim yani :)

      Sil
  5. ha haaaa, hemen senaryoya başlamışsın, çocuğunuzun hangi üniversiteye gideceğine bile karar vermişsindir sen ilk görüşteee :)

    YanıtlaSil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template