17 Eylül 2015 Perşembe

Şişe Çevirmece

  Yeşil'le gitgide yakınlaşıyorduk. Artık bazı derslerde yan yana bile oturuyorduk. Muhabbetimiz artmış ve ikimizinde ortak arkadaşları kaynaşmaya başlamıştı. Sevgili olmamız için her şey hazırdı. Ah pardon! Bir şey eksikti. Ben onu doğru düzgün tanımıyordum ki! Ya bir insan nasıl bu kadar gizemli takılabilir anlam veremiyorum. Matrix sanki gerizekalı. Hep bir gizem, hep bir mesafe, cool tavırlar filan...Ben hayatım boyunca hep açık bir kitap gibi olmuşumdur. Mutlu olduğunda gözleri parlayan, mutsuz olduğunda o gözler yaşla dolan... Sevdi mi kıçının dibinden ayrılmayan, sarılan, öpen; nefret etti mi, burnundan soluyan, gözlerini deviren... Ben böyle bir insanken, karşıdaki de kapalı kutu olunca, moralim bozuluyordu.Yok yani bu çocuğu tanımaya çalıştıkça geri tepiyor, hiçbir şey öğrenemeden tıpış tıpış geri dönüyordum... E benim bunu kolay hale getirmem için tek bir yol vardı.
Şişe çevirmece.
O sıralar ailem sık sık evden ayrılmak zorunda kalıyorlardı. E haliyle ev çok sık boş kalıyordu. Ben de fırsattan istifade arkadaşlarla günümü gün ediyordum. Madem elime fırsat üstüne fırsat geçiyordu, ben de bunu kullanmak istiyordum. O zamaan en yakın zamanda bizim evde,arkadaşlarla oyun gecesi şart! Bu planın,bir anlık plan gibi gösterilmiş olması gerekiyordu. En yakın arkadaşıma bahsettim bu plandan. Tabi ki işbirliği yapıcaktık.(En yakın arkadaşıma Kumral demeye karar verdim, çünkü bundan sonra adını çok duyacaksınız.) Kumral,Yeşil'le benim ortak arkadaşlarımı bir araya toplayıp bir buluşma planı ayarlamaya çalışacaktı. Ben de o sırada devreye girip ''Aaa gençler bugün evim boş, gelin bizde takılalım.'' diyecektim, onlar da kabul edecekti. 
 Öyle de oldu... :) Ama tek bir sorun vardı. TİLKİ. Ya bu kız bir yerden fırlamasa kafamı kesicem ya. Tabi ki bu akşama da dahil etti kendini. Hayır yani salaklık bende, hayır diyemiyorum hiç kimseye. Neyse... Okul çıkışında Kumral ile ben direkt eve geçtik. Ortalığı topladık, atıştırmalık bir şeyler hazırladık. Yaklaşık bi saat sonra kapı çaldı. Ben Yeşil geldi diye uçarak kapıya vardım, saçımı başımı düzelterek kapıyı açtım kiiii... Tilki. ''Ayy kayboldum sandım bi ann. Ne kadar ıssız sokaklardan geçtim yaaa. Ay naber Queen?'' dedi. Ben de zorla gülümseyerek ''Hoşgeldin Tilki. Buyur içeri gir.'' dedim.Biz kız kıza takılırken yaklaşık yarım saat sonra tekrar kapı çaldı. Bu sefer kesin olarak Yeşil'di. Koltuktan fırladım ve suratımda kocaman bir gülümsemeyle kapıyı açtım. Yeşil ve Yeşil'in en yakın iki arkadaşı karşımdaydı. Yeşil'in parfüm kokusu burnuma geldi. Çok güzel ya! Onları da içeri davet ettim ve bi şeyler atıştırıp, biraz muhabbet ettikten sonra film izlemeye karar verdik. Filme karar vermek tek başına bile zor bir hareket iken biz bunu bir de grupça deneyince hiç olmadı tabi ki... Düzgün bir anlaşmaya varamadık. Herkes ne yapalım derdine düşmüşken ben de dedim ki fırsat bu fırsat hemen atladım. ''Şişe çevirmece oynayalım!'' Herkes onayladı ve biz yerlerimizi alıp, şişe çevirmece oynamaya başladık. 



Lafı çok uzatmayacağım ama o gün dans edenler mi dersiniz, kafa karıştırıcı sorular soranlar mı, özel hayatı irdeleyen mi dersiniz hepsinden vardı... Oyunun sonlarına doğru-artık soracak soru, söylenecek cesaret kalmadığında- şişenin soru kısmı Yeşil'e cevap kısmı ise bana doğru dönüktü. ''Doğruluk mu? Cesaretlik mi?'' diye sordu o güzel ses tonuyla... Ben de bir cesaretle kendimden emin bir tavırla ''Cesaretlik.'' dedim. Biraz düşündükten sonra yanağını göstererek ''Öp beni.'' dedi. Kanın yanağıma hücum ettiğini hissediyordum.Bir an kalbim tekledi. Doğru mu duymuştum? Gerçekten onu öpmemi mi istiyordu? Aman tanrım. Çok hevesli görünmemeye çalışarak, yavaş yavaş ona doğru eğildim ve yanağına ufak bir buse kondurdum. Ufak bir sessizlikten sonra bizimkiler ooo'lamaya hadi yine iyisin'lere başlamışlardı. 



 O günden en önemli ayrıntılar bunlar ama gerçekten çok ama çok eğlendiğimi söyleyebilirim. Yeşil'e çok denk gelmemem de işin ironik tarafı tabi ama yine de çok eğlendim. He Yeşil hakkında ne öğrendin diye sorarsanız çok şaşırtıcı bir şey öğrendim. Yeşil'in bu zamana kadar hiç sevgilisi olmamış.

14 yorum:

  1. En son burada kalmıştık diğer bölümü merak ediyorum heyecanlıyım çabuk gelsin tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki bebegiiiim:)) çabucak gelcek yenileri

      Sil
    2. Öpüldünüz tarafımdan:)

      Sil
  2. Allah'ım bundan sonra yeni bölümler vuhuu :DD Hemen yaz hemen hemen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazcaaam yeni bölümler geliyoooo:Dd

      Sil
  3. Vavv her yer buram buram aşk kokuyor =)

    YanıtlaSil
  4. vay beeeee ilk sevgili ha ne güzeeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de çok ilginç ve çok güzeel :)

      Sil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template