26 Eylül 2015 Cumartesi

Yılbaşı Part-1

Yeşil'le konuşmadan iki hafta geçirmiştim. Onu her gün görmek canımı acıtıyordu. Sanki hayatında her şey yolundaymış gibi kahkahalar atması, arkadaşlarıyla şakalaşması, derste fısıldaşması bile sinirimi bozuyordu. Benim öyle bir özelliğim vardır ki arkadaşlar, çoğu umursamaz görünen kadında vardır bu özellik. Gece yatarken kimse görmesin diye ağlar yorganın altında, ağlarken uyuyakalır. Sabah kalkar ve aynanın başına geçip, şiş gözlerine bakar. Hafif bir makyaj ve suratında sahte gülümsemesiyle çıkar kapıdan...
İşte ben de o kadınlardanım.


Her gün ne kadar üzgün, ne kadar kızgın, ne kadar kırgın olsamda okula giderken en güzel halimle giderdim. Bu yüzden aslında Yeşil'e kızmam çokta mantıklı bir hareket değildi, çünkü ben de dışardan o şekilde umursamaz görünüyordum. Madem o bu şekilde devam ediyordu, adım atmıyordu. Bu sefer ben de atmayacaktım. Göreceğiz Yeşil Bey.

Üç gün sonra yeni yıldı. Biz sınıfça yılbaşı çekilişi yapmıştık. Allam nolur Yeşil'e çıkmış olayım diye dua ediyordum. Tabi Yeşil bana çıkmamıştı ama onun isminin yazıldığı kağıdını aramadım diyemem... Biz hala konuşmuyoruz Yeşil'le tabi. Günler geçti hediyeleri verme vakti geldi. Ben bekliyorum ki Yeşil'e çıkmamış olsam bile Yeşil kağıdımı takas etmiş başkasıyla, bana hediye verecek özür dileyecek ve barışıcaz, her şey yoluna girecek.
TABİKİ OLMADI.
Sınıftaki en sessiz sakin kızlardan biri bana doğru hediyeyle gelince bütün hayallerim cumburlops suya düştü! Of Yeşil of! 

                                                                 ***

Yeni yıl günü hiçbir şey yapasım yoktu. Evde annemle vakit geçiriyor, istediğim kadar abur cubur yiyodum. Yeşil'e mesaj atmamaya kararlıydım. Kimse bu kararımdan döndüremezdi beni. Saat 5ten beri bekliyorum, benimki de salaklık. Ne zaman mesaj attı ki şimdi bekliyorsun? Ne zaman beklediğin şeyi yaptı? Saflık resmen benimki de. Bir saat geçti, iki saat, üç, dört, beş... Mesaj yok. Çıldırtıcak bu çocuk beni! 
Zaman geçtikçe kendime verdiğim sözden caymaya başlıyordum. 
En sonunda dayanamadım, mesaj attım.

''Mutlu yıllaar!''

Yaklaşık yirmi dakika sonra cevap geldi. 

''Saat 12'yi bekliyordum biliyor musun? Habire saate bakıyorum. Sana da mutlu yıllar, ne deem bilemedim şimdi. Sen çok iyisin ya.''

Evet bir cevap bekliyordum ama 'sağ ol sana da.' filan gibilerinden kestirilip atılmış bir cevap bekliyordum bu yüzden bu mesaj beni çok şaşırtmıştı. Yaklaşık beş dakika ne diyeceğimi bilemedim. Ya bu çocuk her seferinde nasıl düşüncelerimi alt üst edebiliyordu?! 

Devamı geliceeek :)



27 yorum:

  1. Ya ama hemen gelsin ya hadi ama ya lütfen yaaaa :((( Çok güzeeeel ve meraklıııııı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederiim canım beniiim :))

      Sil
    2. :)) Okul başlicak da tam kendimi buldum hikayenizde :)) Ortaokulda son senem ve sınavlarım var ancak okula biri gelicekmiş :) Ay hikayenizden umut buldum :)) Güzel bir okul kazanabildiniz mi ??

      Sil
    3. İstediğim okula gittim :) çok açıklama yaptırma kız bana ifşa ettirtme beniiii :)

      Sil
    4. Kendimi motive ediyorum :)) Hahahhaaha :)

      Sil
    5. Ahahaha yaparsın kız güven kendine :)

      Sil
  2. Sanırsam bazı insanlar bukalemun gibi değişken davranışlara sahip oluyor... Ne diyim bilemedim ki şimdi.. Çok mutlu, musmutlu oldum ama =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dengesiz diyoruz biz öyle insanlara :DD Allah'ın dengesizi yaaa uyuz ediyo beni

      Sil
    2. Ya da karşındakine sinir krizi geçirtme uzmanı... Benim de kardeşim böyle bi en sinir insan bi dünya tatlısı da ondan biliyorum.. Ya da küçük büyük tüm erkeklerin geninde var bu...

      Sil
  3. Ya günlerdir (?) bu partı bekliyorum ama yarım mı ToT bak şimdi ama olmadı bu :D

    Yeşil'e soruyorum, ÇOK İYİSİN SEN YA NE DEMEK AÇIKLAR MISIN. Gerçekten ne demek istedi orda ben senin yerinde olsam mavi ekran verirdim kesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhahaha error verdim zaten kuşum ya :D yazimin part ikisinide bu cümleyi kullanabilir miyim :Dd bi dahaki yazı açıklayıcı olacak biraz daha bebeyimmm

      Sil
    2. Umarım açıklayıcı olur yoksa siz çıkmaya başlayana kadar sana baya acı çektirdiğini düşücem :D Hayır yani üstü kapalı laflardansa dank diye söyleseler her şeyi ne güzel olurdu oysa :P
      İstediğini, istediğin gibi tepe tepe kullan :D

      Sil
  4. Tiz bu partın devamı gele :DD

    Hadi canım komşum ellere kuvvet :DD

    YanıtlaSil
  5. Ne diyor Yeşil yaaaa???
    Sordun di mi neden böyle davranıyorsun diye
    Ayrica böyle parti parti hiç hoş değil.Acı çekiyorum burada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa bitanemm valla part part yazmasam çok uzun olur sıkılır insanlar okurkeen :ı
      Yeşil dengesiz işte ne dediğini O da bilmiyo :DD

      Sil
  6. Devamını çok merak ettim!
    Bende "sağol sana da" falan diyecek sanmıştım, şaşırdım ^^
    Ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkür ederiiim :) devamı en yakın zamanda geliyorr

      Sil
  7. bak blogunu yanda "dikkat" a koydum işteee ya görsünler diyee :)

    YanıtlaSil
  8. Yaa canım benim çok teşekkür ederiim yaa, iyi ki varsıın :)

    YanıtlaSil
  9. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 24 million visits, 194 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I dont know, what can i say :Dd is it just advertising?

      Sil
  10. Ben senin erkek arkadaşına sinir oldum oluyorum. Lan günlerce yazıp etmemek üserine sen çok iyisin demek tam olarak ne. Kedi sever gibi sen çok iyisin senin yerinde olsam boğazlardım ben onu. Off gerçi ben bir bok yapamazken sana konuşması kolaymış gibi dırdır ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah bitanem sinirin bir süre daha devam eder ama emin ol geçicek hepsiii :D sen çok iyisin ne demek hala bilmiyorum ama tam bir salaktı sapsik ya

      Sil
  11. Ben olsam canından bezdirene kadar açıklama isterdim ya nası dayandın sen? Hakikaten onca zaman üstüne sen çok iyisin nedir? Baya sabırlıymışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah hem de nasıl sabirliymisim yaa :D Şimdi o sabrımın yarısı bile yok galiba :Dd

      Sil
  12. Blogumda essence ile iki kişiye makyaj ürünlerinin bulunduğu makyaj çantası hediye ediyoruz :) Beklerim tatlım
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2015/10/beyazbegonvil-ve-essence-ile-2-kisiye.html

    YanıtlaSil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template