29 Eylül 2015 Salı

Yılbaşı Part-2

Kafam karışıktı. Hem de çok karışık. Yeşil’e olan hislerim o bana ilgi göstermedikçe daha da çok artıyordu. Hayat gerçekten çok tuhaf ya. Seni seveni sen sevemezsin, seni sevmeyeni köpek gibi seversin. 

Kappe hayat.

Yeşil’e ne cevap vereceğimi bilmiyordum. Sen çok iyisinden kastının ne olduğunu da bilmiyordum. Beynim mavi ekran verdi resmen. SEN ÇOK İYİSİN?

Ne olabilir yani, şöyle bir şey olabilir.

  1. Senden hoşlanmıyorum, ama senin bana olan ilgin hoşuma gidiyor, iyi bi insansın.
  2. Ağzına sıçıyor olsam bile kabul ediyorsun, boktan bi insan olduğumu bildiğin halde bana ilgi duyuyosun. İyi bir insansın.
  3. Ben gayim ama sen bunu bilmiyosun. Seninle ilgileniyor gibi yaptım, vizdan azabı çekiyorum. Sen iyi bir insansın.
  4. Ne yaparsam yapayım ilk mesajı ve ilk adımı hep sen atıyorsun, beni uğraştırmıyorsun. Sen iyi bir insansın.


Ya ne olabilir lan çocuk neeee?!

Delireceğim arkadaşlar, DE Lİ Rİ CEM.

İçimden bu kadar tepki veriyorum ama O’nun da hazır içindeki öküz otlanmaya gitmişken konuşmanın tadını çıkarayım diye konuşmaya normal bir şekilde devam ettim.

’İstersen 12’de mesaj atabilirsin, bu konuşma yaşanmamış gibi davranabiliriz :D’’

Dedim. Evet bi de sonuna ‘’:D’’ koydum. İçim kan ağlarken 32 diş gülmek bu oluyor galiba……

Ben heyecanla Yeşil’in mesajını bekliyorum telefon elimde, ışığı söndükçe kilidini açıyorum mal mal ekrana bakıyorum filan. Bir saat sonra mesaj geldi bu salaktan. Ya al kafasını kopar hamsi gibi gıcık ya!

‘’Ya ben ne diyeceğimi bilmiyorum, niye öyle davrandım onu da bilmiyorum. Kafam dağınıktı gerçi hala dağınık ama olsun o zaman doğru şeyi yapıyorum sanıyordum anlatması çok uzun. Üzgünüm.’’

Beklediğime değmiş gibi hissediyordum. Aslında resmi olarak tamamen özür dilememişti ama özür girişiminde bulunmuştu en azından. Ya. Ben napıcam ne? Tamamen dağılmış durumdayım. ‘’Beynim bu çocuk seni üzücek unut!’’ derken kalbim ‘’Kalbinin sesini takip et, onu seviyorsun.’’ diyodu.

’Sorun değil, o an ne olduğu önemli değil ama şu an ne olacak bilmem gerek.’

Baya baya çıkma teklifi etmesi için bekleyişe geçtim yani. ‘’Artık sevgiliyiz. Yeni bir yıla seninle girmek istiyorum, artık birlikte olmak istiyorum.’’ filan diye bekliyorum ilk defa bu kadar umutluydum ve ilk defa birlikte olmaya o kadar yakın hissediyordum kiiii….

Mesaja o kadar çok kaptırmıştım ki kendimi saatin 12 olduğunu fark etmemişim bile. Ben sorunun cevabını beklerken o saatin 12 olmasından faydalanarak beni geçiştirdi ve ‘’Mutlu yıllar, mutlu ol hep.’’ Diye bir mesaj geldi.


O son kelimesinin ‘’olalım’’ olması için neler vermezdim…



38 yorum:

  1. Bu çocukla iyi hala berabersin he. Biri kafasını mı karıştırıyordu ne yapıyordu hiç mi hesap sormadın bir süre sonra ya :D
    O değil, bu gay olduğunu düşünme olayına ne diyor Yeşil bey :D Hani blogu biliyor ya da görüyorsa az çok öğrenmiştir senin onun hakkında bir süre "gay mi acaba" diye düşündüğünü ahahahahaha.
    Bir de şey sormak istiyorum bunların üzerinden ne kadar bir süre geçti? Lise sonda yaşanıyordu bunlar dimi yanlış hatırlamıyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah yorumların beni çok eğlendiriyo çok tatlısın sen yaaa :D Şimdi sorularını en baştan cevaplıyorummmm
      Hiç mi hesap sormadın konusuna gelirsek ben nelerin nelerin hesabını sordum bunu mu sormicam heheeyt be kaçar mı benden :DD Biri filan yoktu ya hayatında. Kendi kendisinin kafasını karıştırmış şapşal.
      Gay olayına gelirsek :DD problem etmiyor çünkü kendisi benim hem sevgilim hem de en yakın arkadaşım aramızda böyle şeyler problem olmuyor rahatız yani :D
      Lise sonun başlıyor olaylar. Yazmaya da başından başladım zaten çok tarih vermedim ama yılbaşından sonra gün tarih olayi biraz daha açığa kavuştu ama fikrimce :)))
      Bu kadaaaar:D

      Sil
    2. Yok sizin ilişkiniz be zamandir var ben onu merak ettim asıl. Lise sonun ilk yarısında olduğunuz düşünülürse siz baya lise biterken mezuniyette falan mi başladınız? Yeşil bey baya ağırdan almış malum anca bi itiraf bi teklif olmuştur gibi :D
      Yalnız sizin için sağ sola vurmak yetmez nazar boncuklarina sarıp sarmalamali sizi ne olur ne olmaz :D

      Sil
    3. Ya tam tarih vermeyeyin onu yazinca anlasilsin:D Yeşil Bey bayaaaa ağırdan aldı yani biz çıkmaya başladığımızda bile çıkmıyo gibiydik çok ayrinti vermeyeyim ya çok ipucu oluyo sonra :D
      Ay canim benim cok teşekkür ederiz yaa yerim seni

      Sil
  2. kes beni. Ya da bak ne yapalım bir kiralık katil bulup sevgilini kestirelim :D

    YanıtlaSil
  3. Benden büyük birisi olduğunuz kesin ancak, şu erkek saçmalıklarından öyle gıcık oluyorum ki. Ben o mesaj geldiğinde direkt olarak ağlamış olurdum. En sonunda bir beklentim vardı :( Ya hızlı yazsan harika olur yaaa :)) Ben okuldan bir arkadaşım var, yaz ayında seni bulmuş, çooooookk güzel yazıyor dedi iletmek istedim her ne kadar o sadece bana söylemiş olsa da :) Cidden, sonunun sevgili olduğunuzu bilmeseydim; şimdiye çoktan ağlamıştım :(((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa çok tatlısın ahahah kiyamam sana :D arkadaşını da seni de yerim çok teşekkürler cok mutlu oluyorum böyle yaaaaa

      Sil
    2. Ben de çok mutlu oldum sevinmenize :)))

      Sil
  4. Neyse sonunda bi girişimde bulundu yeşil, akıllandı diyorum, sonra bu çocuğun hız motoruna salyangoz kaçmış olduğunu hatırlıyorum... Siz şuan sevgilisiniz di mi? Benim adıma bi eşek şakası falan yapsana yaa, yoksa yeşile olan sinirimiz bitmez, tarafımızdan görüldüğü an karambole gider gibime geliyor... Yalnız gay kısmına çok güldüm =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha yeşilin motoruna salyangoz kaçmış iyiymis ya ahahhaha :D biz şu an sevgiliyiz bebeğim yeşile olan sinirinin de bir süre sonra geçeceğine inanıyorum akıllanıyor sıpa

      Sil
    2. Sizin hikayenizi okudukça aklıma 200 Pounds Beauty filmi geliyo biliyo musun. Onda da bi çok şişman ama güzel sesli kız vardı, dudak senkronizsyonu yapıyodu ve ordaki işte bunlarla ilgilenen bi adama aşıktı, ama adam bunun farkında değildi. Sonra kız dayanamayıp estetik ameliyatı oluyodu, böyle çok güzel oluyodu, bu sefer de adam ona aşık oluyodu. Yani kabaca böyleydi. Şimdi de böyle eskiden Yeşil'i farketmiyomuşsun bile, sonra aniden tipini değiştirmiş ve sen pat, ilk görüşte aşk.. Şimdi biraz garip anlattım ama sen anladın =D

      Sil
    3. Ahahah bitanem benim anladim ben demek istediğini :D yeşil ilginçti ama gercekten ya. Kendisini soyutlardı hep nedenini de bilmiyorum. Şimdi ise eski halinden eser yok :D film de dikkatimi çekti vakit bulursam izlicemm :))

      Sil
    4. Çocuğu da bozdun diycem de iyi olmuş bence =)

      Sil
  5. hayırlısı olsun be gülüm. :)

    YanıtlaSil
  6. Sen bu oduna iyi dayanmışsın :D yeşil beyde okuyordur şimdi ayıp oluyor ama söylesem olmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah okusun o banane yaa benim blogum istediğimizi deriz :Dd

      Sil
  7. Merhaba, blogunu yeni keşfettim. Bloguma da beklerim.

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiniiiz takibimdesiniz :)

      Sil
  8. İnsanın aklından neler neler geçiyoor ya :)) Şimdi gülüyo musun aklından geçen ihtimalleree? Bir ileri bir geri, karışık bir yol ama mutlu bir son. Mutlu olun heep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook teşekkür ederiiiz :) siz de hep mutlu oluun. Ne çok gülüyorum hem de ne komikmişiz....

      Sil
  9. Merhabaa, çok güzel yazıyosunuz ve iremin dediği o şahıs ben oluyorum =)))) ne zaman geliyorrr yeni yazı =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa canim benim hosgeldiin :)) malum okul başladı biraz gecikebilirim kusura bakmayın şimdiden :))

      Sil
  10. Merhaba,

    Öncelikle böylesine güzel bir bloga sahip olduğunuz için tebrik etmek isteriz.

    Kaliteli bir bloga sahip olduğunuz için, sizin de katılmak isteyebileceğinizi düşündük.

    https://www.creamive.com/ida-natura-otel-konaklama-cekilisi

    Çekiliş sonucunda 1 kişiye Kazdağları'nda kahvaltı dahil çift kişilik otel konaklama ve tuz odası seansı hediye ediliyor.

    Ayrıca, blogunuzun isimsoyisim.com şeklinde olmasını isterseniz, domain sponsorluğu için de CREAMIVE'e ulaşabilirsiniz :)

    Diğer blogger arkadaşlar da katılabilirler tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim bu konu hakkinda az cok bir bilgim var ama daha cok bilgi almayi isterim :) takibimdesiniz

      Sil
  11. Bak merak ettim devamını şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy uzun zamandır yazamadım en kısa zamanda yenisi geliyor :)

      Sil
  12. Komşu nerelerdesin çok merak ediyorum seni bir ses ver.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegim ya okul açıldı filan yazamadım bir türlü en kisa zamanda sizinleyim yenideeen :)

      Sil
  13. Ama yenisi gelsin artık yaa, bari her gün açıp aynı bölümü gören ve üzüntüyle blogu kapatan bize acı =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyorum bugün geliyooor :) çok özür dilerim valla kusura bakmayınn :(

      Sil
  14. yaaa nerdesin yaaaa, bi deee son yazılarına yorum yapamıyom neden ki yaaa, yorum kutusunu bulamıyoom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdayımmm been :) aa neden bilmiyorum ki nasıl düzeltilebilir?

      Sil
    2. ben de bilmiyom. sana gelen yorumlar da gözükmüyor. arkadaşımız "blog gökhan tekin" var. ona sor bi :) o çözer :)

      Sil
    3. Başkaları yorum yapabiliyor amaaa :(

      Sil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template