23 Ekim 2015 Cuma

Yine yeni yeniden...

 Yılbaşından sonra Yeşil'le daha da iyi gidiyordu her şey. En azından bir daha benimle konuşmayı kesme cesaretinde bulunamazdı. Çünkü gerçekten bir daha böyle bir şey olursa gururumu yerler altına almayacaktım. Daha önce kendime verdiğim sözlerin hiçbirini tutamadığımı biliyordum. Ama bu sefer gerçekti, bu sefer kendimi daha fazla küçük duruma düşürmeyecektim. Ki ben hayatım boyunca hiçbir erkeğe 'merhaba' mesajı bile atmamış bir insan olarak bu kadar adım atmak bana çok fazla gelmişti. Çok yorulmuştum. Bedenen değil ama ruhen kendimi sıkılmış, yorgun ve güçsüz hissediyordum. Artık bi şeyler olmalıydı, yaklaşık 5 aydır flört ediyorduk. Yani en başından çıkmaya başlamış olsaydık şu an uzun süreli bir ilişkim olacaktı! Ay resmen düşündükçe sinirleniyorum. Kendimi evlenme vaadiyle kandırılmış 35 yaş üstü bekar kadınlar gibi hissediyordum. Neyse konuya dönelim. 

 Yılbaşından kısa bir süre sonra doğum günümdü. Kış insanıyımdır zaten. Soğukkanlılık filan değil tabi alakası yok ama kış samimi gelir bana. Hep birilerine sarılma ihtiyacı duyarsın, hırkanı parmak uçlarına kadar çekersin, sıcak çikolata içersin(BAYILIRIM.) Kış başlı başına çok güzel bir şeydi. Kışın doğmuş olmam daha da güzel bir şeydi zaten hihihi. Her zaman efsane doğum günleri kutlardım. Eve 30-40 kişi sığdırmışlığım, lunaparkı kapatmışlığım, oyun gecesi düzenlemişliğim filan vardır yani anlayacağınız gerçekten eğlenmeye aşık bir insanım. Tabi bu sefer de çok güzel planlarım vardı. Yine evde toplanıcaz ve gitar çalan şarkı söyleyen arkadaşlarla birlikte canlı müzik kıvamında hoş birazda mayhoş bir parti verecektim. Her şey tamamdı. Yeşil'i de çağırmıştım tabi ki gelirim demişti. Tabi ben çok heyecanlıyım arkadaşlarımın arasına tekrardan giricek, bu sefer evimi görücek, belki ev ortamında daha da yakınlaşırız hayallerim var.

Her şey çok güzel olacaktı. 



O gün geldi çattı. Gece saat 00.10'da Yeşil'den bana mesaj geldi. Kalbim yerinden çıkacak sandım.

''Mutlu yıllar bebek, süslü şeyler yazamıyorum pek.'' 

Kısa ama çok manidar. Ve beni unutmamış. He hakkını da vermek gerek güzel de kafiye yapmış Yeşil Bey.... Yarın için o kadar heyecanlıydım ki doğru düzgün uyuyamadım bile. Sabah kalktım bıcı bıcımı yaptım, saçlarıma hafif dalga verdim ve hafif bir makyajla tamamdım. Best kankilerimle ev partisinden önce bir kafede buluşma kararı almıştık sadece biz bize olalım diye. Kafeye gittim bizimkilerle takılıyorum Yeşil'e mesaj attım partiyi hatırlatmak için ve ondan sonra olan oldu...

Yeşil'in dershane yemeği varmış. Tamamen aklından çıkmış, gelemeyecekmiş, üzgünmüş.

Arkadaşlar. Boğazımdaki düğümü nasıl açıklayayım ki ben size?

Tarifsiz bir hayal kırıklığı. Yeşil'den soğumam ve onu artık bir kenara atmam için bir sebep daha... O an hayat enerjimin o mesajla bittiğini hissettim. Lan ne kadar salaksın be Queen? Nasıl durmadan tekrar tekrar ve tekrar güvenebiliyorsun bu çocuğa? Nasıl yapıyorsun bunu? Yeter artık YETER! 

Beynimde binlerce şey yankılanıyordu. Kulaklarım uğulduyordu, dış dünyamla ilişkimi tamamen kesmiş gibiydim. Gözlerime dolan yaşın düşmesine izin vermeyecektim. Bu sefer olmayacaktı.



DİP NOT: Yazmam bu kadar uzun sürdüğü için çok özür dilerim arkadaşlaar :( Okulun ilk ayıydı malum okulun heyecanına kapıldım biraz kusura bakmayıın.
Sizi seviyorummm <3

20 yorum:

  1. Ya ben gerçekten merak ediyorum böyle bir yol haritasının sonu nasıl aydınlığa çıktı? Yok yani ben muhtemelen ilk odunlukta bırakmıştım peşini o kesin de senin dayanma gücüne hayran kaldım. Git gel git gel olan sana olmuştur tabi. Merak ediyorum Yeşil bey bu donemlerde neler düşünüyordu? Bu mesajları yazarken aklından neler geçiyordu? Doğum gününe sonradan katılıp sürpriz yaptı gibi bir şeyler düşünmedim değil ama bakalım artık diğer partta :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah spoiler verme adına şu an bir sey demeyeceğim ama bi dahaki yazım doğum günümün devami olacak :D biz çok afedersin ama bok yolundan nasıl çıktık bilmiyorum çok saçma sapan yaşanmışlıklarimiz var hepsini ömrümün yettiği kadar anlaticam o kadar uzun ki yeter mi bilmiyorum :DD neyse yazmaya ve okumaya devam her şey açığa kavuşacak.....

      Sil
  2. Eeee sonrasıııııı *.* ?

    Not: Tabii ki de iyi olmamış ama mutlu devam eden şeyler var benceeee *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonrası en yakin zamanda doğum günümü anlatan bir yazıyla geliceeek :D no spoiler!

      Sil
    2. Hahahahha :)) Pekalaaaaaaaa :)

      Sil
  3. Kendimi evlenme vadiyle kandırılış otuz beş yaş üstü kadınlar gibi hissediyorum demişsin çok güldüm hep gülerek yaşa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha canım benimmm sen hep mutlu ol hep gül e mi :))

      Sil
  4. Hayın Yeşil benim tatlı komşucuğumu nasıl dandik bir yemek uğruna ağlatırsın?

    Bir daha ki partta dizine tekme attığını okuyalım canımcım :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tilki de o yemekteydi biliyo musun kendimi nerelerden aşağı atsam diye düşünüyordum. Bir dahaki partta ucan tekme atarım sen iste yeter ki :DD

      Sil
  5. Biri bir insanı bir kez hayal kırıklığına uğrattıysa veya incittiyse bir kere daha, bir kere daha yapar....:( bence Yeşil bu kızın aşkına layık biri değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ama üzüldüm şimdi o zamanlar böyle davranıyordu evet ama şu an çok çok farklı bir insan. Birbirimiz için yaratılmışız resmen yine olsa yine o gunlere geri dönsem yine katlanırdım. Çünkü O çok özel biri.

      Sil
  6. Bu Yeşil'i ıslak odunla dövüp kendine getirmek gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde nasıl. eşek sudan gelene kadar dövelim bence

      Sil
  7. Ama ama ama.. Şimdi bu sürpriz olsun geldiği diye mi böyle bir şey dedi diye düşünüyorum, alt tarafı basit bir yemek için mi vazgeçti partiden diyorum.. Yok yok kesin bu çocuk çift karakterli falan. Yalnız siz mutlu sona erişene kadar ne günahını alıcaz Yeşil'in acaba. burda yorumlardan demediğimizi bırakmıyoruz çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah dengesiz işte hiçbir şey yapamıyosun, bunu düzeltmek için hiçbir şey gelmiyor insanın elinden...... Günahını biraz daha alıcaz galiba :)))

      Sil
  8. Şaka yapmış olabilir mi? Ne bilim kandırmıştır sürpriz yapcaktır? Niyeyse öyle birşey yapcakmış gibi geliyor ya.. Yoksa yapmıyor mu?

    YanıtlaSil
  9. sen bu çocukla hala birlikte olduğuna eminmisin ben bunun iki öncesi bu çocuğu kiralık katillere verip şimdi helvasını yerdim :D Glmedi sakın deme bana bak yüreğim kaldırmaz.

    YanıtlaSil
  10. ahahah hala birlikteyim bazen ben bile inanamıyorum nasıl olduğuna :D yakın zamanda göreceğiz geldi mi gelmedi mi....

    YanıtlaSil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template