30 Kasım 2015 Pazartesi

Son bir adım.

 Bütün moralim çökmüştü ve canım hiç parti vermek istemiyordu. Uyumak istiyordum. Günlerce uyumak... Arkadaşlarıma doğum gününü iptal etmek istediğimi söyledim. Ama buna izin vermediler. Liseli olarak birlikte geçireceğimiz son doğum günümdü. Gelecek sene hepimiz üniversiteli olacak ve kim bilir nerelere gidecektik, bir daha ne zaman görüşecek ve neler yapacaktık. Bunu bildikleri için doğum günümü iptal etmeme izin vermediler ve bir kaç küçük değişiklik yaptık. Evde değil bulunduğumuz kafede buluşma ayarladık. Herkes geldi ve beni neşelendirdiler. Bir anlıkta olsa Yeşil'i, yaptıklarını, tüm başımızdan geçenleri unutmuştuk. Yüzümden gülücükler eksik olmamıştı ama gerçekten hiç bir şey yapasım yoktu, eve gidip ağlamak istiyordum. Taktığım maskeyi düşürmeye niyetim yoktu. Ben güçlüydüm. Bir erkek beni deviremezdi.
Doğum günümde bütün arkadaşlarım yanımdaydı. Bana değer veren, benim değer verdiğim bütün insanlar buradaydı. Ne bir fazlaya ihtiyacım vardı, ne de bir eksikle yaşayabilirdim. Onlara verdiğim değerden dolayı hiçbir şey belli etmedim, güldüm ve güldürdüm. Ama artık bu böyle devam edemezdi. Bir adım daha atacaktım ve bu sefer bu SON olacaktı.

Doğum günüm bittikten sonra son bir karar aldım. Önemli bi karar. Totem gibi bi nevi. Bugün Yeşil'in evinin önüne gidecektim ve eğer bir işaret, beni sevdiğine dair herhangi bir şey görürsem devam edecektim. Ama eğer hissetmezsem...

Her şey bitecekti.



Şu ana kadar hiç böyle bir şey başıma gelmemişti. İnsanlar gurursuzluklarını anlattıkça ben içimden onlara kızıyor''Nasıl kendinizden bu kadar taviz veriyorsunuz?'' diye söyleniyordum. Şimdi ben de aynı haldeydim. Hatta çok daha kötüydüm.
Yeşil'in evinin önüne gittim doğum günümden sonra.
Telefonu elime aldım.

''Hey, evinin oralardaydım da, evdeysen aşağı insene.''

Derin bir nefes aldım ve gönder tuşuna bastım. Evlerimiz yakın olduğu için çokta anormal karşılanmazdı herhalde? (TABİ Kİ KARŞILANIRDI)
Böyle düşünmek istemiyordum ama. Olumlu düşünmek istiyordum ki, olumlu şeyler olsun. Beş dakika kapısının önünde dikildikten sonra cevap geldi.

''Hayırdır inşallah? Bir şey mi oldu?''

3. Dünya savaşı çıktı erzak getircektim. Ya ne noldu Allah Allah içimden gelmiş olamaz mı? Öküz ya.

Sakin ol Queen. Sakince mesaj at sadece.

''Yo, hayır. Bir şey olmadı. Evinin önündeyim gideyim mi o zaman?''

Git derse, gideceğim ve bir daha adını anmayacağım.


Hayır dur derse, bize bir şans vermiş olacak.

29 yorum:

  1. Hiç sevmiyorum bu totemleri :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de... İlk ve son totemimdi :D

      Sil
    2. E o zaman yenisi gelsin hemen ? En umutla beklediğim yeni yazı sizin blogunuz oluyor :)) *.*

      Sil
    3. Yaa ben seni yerimmm. Canım benim çok mutlu ettin beni :))

      Sil
    4. Aiyyy, yoksa siz Yeşille olan fotoğrafınızı .. !! *.* Ya çok tatlısınıııııız *.*

      Sil
    5. Eveeet hihiihihi cok tesekkur ederim bitanemm:****

      Sil
    6. Ama yeni bölüm bekliyoruuuum ! :))

      Sil
    7. Heeey ? Ne zaman gelecek yeni bölüm ? Çok merak ediyoruuuum :(

      Sil
  2. Ama en heyecanlı yerinde bitti, üzdü yine.. Bir satırda binbir olay yaşansa yine yetmez ya neyse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim... Hoşuma gitti yorumun teşekkür ederiim :)

      Sil
  3. Umarım git demez ve aşkları kaldığı yerden devam eder:)))
    kalemine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. Ben yeni keşfettim. :)

    Gelirim artık. :)

    Ben de beklerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz blogumaaa :)
      Takibimdesiniz, eğlenmeniz dileğiyle...

      Sil
  5. Yani aslında hala birlikte olduğunuz düşünülürse sanırım gitme dedi. Hem neden desin ki? İki dakika aşağı inse incileri mi dökülür? Bir de kız gibi naz mı yapacak allah aşkına ya. Yeşil bey kimden akıl alıyordu o dönem öğrendin ve aralarındaki bütün ilişkiyi kestirdin dimi ahahahahaha. Aranızdaki potansiyel tehdit o kişi bak diyim ahahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah hemen karar vermeyelim bakalım. Yeşil bu belli mi olur ahahah. Valla kimseden akıl almıyor oluşu bu hikayenin en ilginç tarafı heralde.... Kendi aklını bu şekilde kullanacağına hiç kullanmasa daha iyi olurmuş. :Dd

      Sil
  6. Komşuu nolamazzz burada kesemezsinnnn hayın zalım komşu

    Kim bilir yeni yazı ne zaman gelecek off off veremden ölürüz artık :////

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geciktim bu aralar farkındayım:( vize haftasından dolayı oldu böyle cok üzgünüm.. :((

      Sil
  7. Ya bu öküz bak. Yeinle ben bunu çoktan boğmuştum. Ne biçim bu ya. O nasıl bir cevap.
    (Sana söyleniyorum benimkisi öküz sınıfına bile girmiyor. Tek hücreli)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha bu blogu sevgililere, hoşlanilan
      kişilere sövme blogu ilan ediyorum! :DD

      Sil
  8. Hahaha bence çocuk senin evinin önüne gelmeliydi.
    Sen " hayırdır inşallah bir şey mi oldu? demeliydin. Roller değişmiş sizde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum sana ahahah :D kıyafetine filan mı karışsam napsam :D

      Sil
    2. Hahah aynen biraz başka şeylerede erkekler gibi karış:)
      Çocuk neye uğradığını şaşırsın:),

      Sil
    3. Burnundan getiricem hepsini hahahaha :D

      Sil
  9. Merhaba :)

    Çok heyecanlı ama en güzel yerinde kesmişsin. Ne olacak? Dur diyecek mi?

    Yalnız verdiği cevaba koptum. "Hayırdır inşallah?" :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir öküz ya -,- ya ben gururumu yerler altına alıp gelmişim sen hala niye geldiğimi sorguluyosun ayıp yani :D

      Sil
    2. Evet ya valla :D yb ne zaman sayın yazar? :))

      Sil
    3. Bu dönem çok yoğun geçiyo kesin tarih veremiyorum ama yakın zamanda inşallah :))

      Sil
  10. çok eğlenceli bir bloğunuz var. :) bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim bloğumada beklerim

    http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template