8 Şubat 2016 Pazartesi

Öyleye böyle...


 Geriye bakıp, nerede yanlış yaptığımı sorguluyordum... Neden böyle olmuştu ki? NEDEN? Nerede hata yaptım çok sevmekten başka? Belki de gerçekten hayat böyleydi, seven sevilmiyor, kaçan kovalanıyordu. Ama ben her zamanki gibi hayata ve onun kurallarına karşı geldim. Düştüm. Hayat karşımda dikildi ve kahkaha attı. Dalga geçiyordu resmen benimle. Yukarıdan yukarıdan bana bakıp ''Kurallarıma karşı gelirsen olacağı buydu.'' diyordu resmen. En başından beri onu dinlemeliydim belki de. Belki bu kadar koşmamalıydım, bu kadar ısrar etmemeliydim. Çocuk gibi istediğim şey için çırpındım, kendimi yırttım ama nafileydi. Olmayınca olmuyordu bazı şeyler. Bu yüzden artık uğraşmayacaktım. Bunu yüzlerce kez kendime dedim biliyorum. Ama yerde ufalanan bir kaç gurur kırıntımı da ezdiremezdim.


Sömestr tatiline bir kaç gün kalmıştı. Koskoca dönemi atlatmıştık iyi kötü. Bu da demek oluyordu ki yaklaşık 4 aydır Yeşil'e karşı bir şeyler hissediyorum ve yaklaşık 4 aydır bir hiç için peşinden koşuyorum. Okula giderken aklımdan söyleyeceğim ve yapacağım her şeyi planlamıştım.
  1. Yeşil selam vermedikçe selam verme.
  2. Selam verince soğuk bir selam ver ve yanındakilerle konuşmaya devam et. 
  3. Yeşil muhtemelen soğukluğunu anlayacak ve yanına gelecek. 
  4. Yanına geldiğinde ters ters bak ve hiçbir şey söyleme.
  5. Neyin olduğunu sorduğunda 'yok bir şey' de ve ağır trip at.
  6. Gönlünü alana kadar böyle devam et.
Evet her şey çok basitti ve bunları yapacaktım. Çünkü başka her yolu denemiştim. Gerçi bunu ona ulaşmak için bir yol olarak görmüyordum. Gerçekten kırılmıştım ve bunu belli etmek istiyordum. Bu yüzden dediklerimi yapmaya kararlıydım.

Okula gittim, sınıfa girdiğimde Yeşil oradaydı. Yeşil'in olduğu yere doğru kaçamak bir bakış attım. Beni görmüş müydü? Bilmiyorum, her şey çok hızlı gelişti. Listeye bir madde daha ekle.

  • Geldiğini belli et.
Yüzümde bir gülümseyle arkadaşlarımın yanına gittim ve neşeli bir ses tonuyla, herkesin duyabileceği bir şekilde ''Günaydıın kızlaaar.'' dedim.

Duymuş muydu? Bilmiyorum. Ama duymaması imkansızdı. E neden gelmiyordu yanıma? Listeye bir madde daha ekledim. 

  • Mutluymuş gibi davran, bol bol kahkaha at, dikkat çek.
Kızlar ne dese gülüyor ve saçlarımı sağa sola savuruyordum. Sık sık ayağa kalkıyor, biraz dolanıyor ve tekrar yerime oturuyordum. Tam bir özürlü gibi göründüğüme eminim. Elimden gelen her şeyi yapmama rağmen bu mal yine yanıma gelmiyordu. Ne yani ben mi gidecektim?

ASLA.

Gün boyunca böyle şeyler yaptım. Saçmaladım, dikkat çektim, derse bile katıldım. Arada bir kaçamak bakışlar atıyordum ama O bu yöne bile bakmıyordu. Bir okul gününü daha bu şekilde bitirmiştim.

Sonuç mu?

Ben Yeşil'e selam vermedim.
Yeşil bana selam vermedi.
Yanıma gelmedi.
Neyim olduğumu sormadı.
Gönlümü almadı.

 Madem öyle Yeşil Bey, bundan sonra soğukluğun alasını yaşayacaksınız.



20 yorum:

  1. Bu erkeklerin şu hallerine uyuzum uyuz. Niye hep biz koşuyoruz peşlerinden ya niye bu kadar zor ya yaka silktim artık -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mallar çünkü seveni sevmiyorlar -.- hepsini sürüm sürüm süründürücen akılları başlarına gelcek

      Sil
  2. Şu an birlikte olduğun Yeşil ve anlattığın aynı kişi mi ya? Bu işin sonu nereye gidiyor böyle ya ahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aynı kişi.... Ben bile inanamıyorum nasıl yaşadık nasıl atlattık...

      Sil
  3. haha tam ben yazacaktım sen bu çocukla birlikte olduğuna eminmisin diye ama benim ikiz cha`nın aklından çoktan geçip yazmış bile :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha valla siz öyle sorunca ben de bi emin olamadım :D

      Sil
  4. Çok şekersin komşum ya (Kendimi hafiften sana yürüyor gibi hissettim :P)

    Bakalım sizin bu işler bu hallerden nasıl sevgili boyutuna gelmiş merakla bekliyorum. Gerçi ileri ki bölümlerde ''Ben yine dayanamayıp adım attın'' minvalinde bir cümle geçecek gibi :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürü komşum yürü, yürüyen sen ol :))) hahaha bakalım adım atıyor muyum onu da merak iceren unsurlar arasına koyalım :D

      Sil
    2. Zalımsın komşu :/

      Sil
    3. Ahahah az kaldı bebeğim her şey açığa çıkacak:*

      Sil
  5. Ve çoktan kulak deliklerimden akmakta olan beynim, bu satırları sonuna kadar okuduktan sonra 'dayanamıycam!' diye çığlıklar attı ve üstüne ispirto döktükten sonra gözlerini kapatıp son bir kez çikolatayı düşünerek kendini ateşe verdi. Vasiyetinde küllerinin kütüphaneye saçılmasını istemişti, bir mezar taşı bile yok.. Ve kafamda koca bir boşluk olunca ancak bu kadar mantıklıya yakınımsı bir yorum yazabiliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ahahah guldurdun beni gece gece canimsin ya ahaha <3 bi de ben bunlari yaşarken nasil intihar edebilirim diye düşünüyordum. Seninki gayet cazip geldi keşke o an uygulasaydim :DD

      Sil
    2. Ahhahah yok Allah korusun. Ama o an bunları kendi üzerinde uygulamak yerine Yeşil'in üzerinde uygulamak daha cazip olabilirdi sanki..

      Sil
    3. Ahahhaha canim benim yaa :DD kiz ona da kiyamaazdiim tam bir minnoss aslindaa

      Sil
    4. Öyle diyosan =) Bunları okurken tek sinir krizi geçirmeme nedenim şuan mutlu olduğunuzu bilmek^^

      Sil
  6. Oooo listeler listeler yani... :)

    :)

    Ben de beklerim bloguma, sevgiler... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takibimdesiziniiz, iyi eğlenceler dilerim :)

      Sil
  7. Merhabalar blogunuzu takipteyim, banada beklerim:)
    Güzel yazılarda görüşmek üzere..
    Sevgiler

    Sanırım Elena'ya yani Nina Dobreve bayılıyorsun. Fena fanıyımdır. Stelena :D Lise yıllarımda çok izledim. Simdi tekrar başlayacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öylee! Nina Dobrev'i severim :)) Ben de lise yıllarımda çok izlerdim ama şu an vaktim yok pek, neler neler olmuş dizide her şeyi kaçırmışııım :ı

      Sil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template