11 Mayıs 2016 Çarşamba

Amaan be nolcak?


  Fotoğrafçıdan çıktık benim surat uzun zamandan sonra ilk defa gülüyor. E annemlerde oradaydı olan biteni gördüler sonuçta neler olduğunun farkındalar. Bana bakıp duruyorlar ben de onları tersliyorum filan ama gülmeye de devam ediyorum. Bilmiyorum. Bir anda ne oldu bilmiyorum. Belki reddedilmenin verdiği o iç burkan acı, birinin benimle ilgilenmesiyle azalmıştır. Belki de hayal kırıklıklarıyla dolu kalbimi bu şekilde teselli etmişimdir. Bilmiyorum. Ama bildiğim tek şey bunun hoşuma gittiğiydi. 

                                                                                ***

 Ya ulan. Var ya. Bu erkekler var ya kızlardan beterler. Biz kızlar tamam hadi sokakta görüp beğendiğimiz çocukları bir şekilde araştırır, bulur, stalklar, yakından takip ederiz. Ama siz erkekler var yaaa! Siz de hiç az değilsiniz. Fotoğraf çekildiğimin ertesi sabahı bana facebooktan bir mesaj gelmiş. Fotoğrafçıdan! Valla helal olsun. He fotoğrafçıdayken isim soyisim vermediğime de eminim. Yani nasıl bulduğuna dair hiçbir fikrim yok. Biraz merak ettim açıkçası hemen mesaja tıkladım. 

''Güzel bir sabahta, güzel bir gün için, güzel gülen güzel bir bayana merhaba :)''  

Hmm... Yani şimdi çabasını taktir ettim gerçekten aramış bulmuş. Ama şimdi bu çocuk fotoğrafçı. Kim bilir günde kaç tane kız geliyor, fotoğraflarını çekiyor. Acaba şimdi herkese böyle mi davranıyor? Yoksa sadece bana mı yaptı? (Hiç zannetmiyorum.) Yani arkadaşça mesaj atmış desem, yürümemiş resmen koşmuş yahu! Şimdi sevinsem mii üzülsem mii bilemedim. Neyse bi bakalım tanımaya çalışalım nasıl bir insanmış?

''Merhaba, teşekkür ederim :) Nasıl buldun beni?''

''Bizimde kendimizce yöntemlerimiz var Melike Hanım bulduk işte. :)''

''Bu konuda tecrübeliyim diyorsun yani?''

''Yo hayır. Tecrübeli olsam dün eklerdim. Tecrübeli olmadığım için bütün gece uğraştırdın beni :)'' 

Hmm... İnansam mı acaba? Bilemedim ki. Amaan bee zaten ciddi bir şey düşünmüyorum koy ver gitsin dedim ve sorgulamadan, irdelemeden konuşmaya başladım. 






                                                                          ***

Bir kaç gündür konuşuyoruz. Güzel konuşuyor, ağzı laf yapıyor veletin. Yeşil'den 4 ayda görmediğim ilgiyi bir kaç günde gördüm vallahi! Ama ne yalan söyleyeyim Yeşil'i özledim. Yeşil'i çok özledim be! Hayatım boyunca hep çılgın, hareketli, gözü kara, eğlenceli erkekleri beğenmişimdir. Filmlerde en sevdiğim karakterler her zaman çılgındı. Peki ya ben nasıl Yeşil'e aşık oldum? Neden oldum? Neden? Bir yanım unutmak isterken, bir yanım unutmamak istiyordu. Bir yanım bak işte hayatına devam ediyorsun O'nu boş ver derken bir yanım O'nsuz yapamıyorsun, gururunu boş ver diyordu. Ne yapacaktım ben? Yeşil'i sevmeye devam ederken başkalarıyla mı konuşacaktım. Ben kötü biri miydim? Başkasını sevdiğim halde Fotoğrafçıya umut mu veriyordum? Yok ya. Fotoğrafçı'ya yüz vermiyordum ben. O kendi kendine gelin güvey oluyordu, ben sadece O'nu tanımaya çalışıyordum. Kendimi mi kandırıyorum? Yoksa gerçekten öyle miydi bilmiyorum. Çıldıracağım! Artık ne düşündüğümü ne hissettiğimi bile bilmiyordum. 

Ama, fakat ve lakin kendimi tanımak, farklı yönlerimi keşfetmek, acıyla yüzleşmek zorundaydım. Bu başkalarının hayatına dahil olmak olsa bile !


29 yorum:

  1. O olmazsa olmaz ama. Çivi çiviyi söker derler ne de olsa dimi ama :D
    Hem her konuşmada ümit mi vermiş oluyorsun canım aaa gerekiyor böyle şeyler kendi psikolojin için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah beni anlayan nadir insanlardan birisin valla komşum sağolasın! :D Yapmak gerekiyor bencillik olsa da bazen yapmak zorunda kalıyorsun be komşum:ı

      Sil
    2. Yeşil bey bu düşünce hakkında, bu dönemle ilgili ne diyor onu yaz bence ileride. Hayır hiç mi ilgisi yoktu o zaman ya da o kafasından ne geçiyordu çok merak ediyorum :D
      Bu arada ciddiyim birazcık ilgi duyulması herkesin hoşuna giden, özgüvene iyi gelen bir şey. Bunu elde tutmak için azıcık flört insanı öldürmez. Sınırını bol yeter :D

      Sil
    3. Ayyy yicem şimdi senii :D Düşünce yapımız ayni cok mutlu oldum şu an :D Yeşil Bey'in bu konuda ne düşündüğünü yazicam tabiki ama şöyle bir spoiler vereyim eğer böyle bir sey yaşanmasaydı biz muhtemelen Yeşil'le birlikte olamazdık:)

      Sil
    4. Başkası olunca değere bindin dimi -_- hani kızlar tipe falan bakmak aptallığı yapıyor ya da bir şeylere takılıp gidiyor illa ama erkekler de burunlarının ucundakini fark etmeyebiliyor onu ne yapıcaz -_-

      Sil
    5. Ahaha aynen öyle. Bu erkekler hiçbir zaman doğru zamanda doğru bir şey yapmıyorlar! Ya cok geç oluyor ya da çok erken. Ama dediğin gibi hiçbiri burnunun dibindekileri görmüyor cok üzücü

      Sil
  2. Bir eleştiri yapmam lazım konudan bağımsız, kızların bu tür erkekleri sevmesini gerçekten anlamıyorum. Vitrine ve sunuma aldanıp, sonunda akan rimelle kalmak değil bence aşk. Aşk iki insanın bilincini birleştirme çabası, ama bu tür yüzeysel ön yargılar buna engel oluyor, kadınlar hazinedir ve sevgileri öyle her insana bahşedilmemeli kanımca.

    Hikaye için ise
    Ama, fakat ve lakin kendimi tanımak, farklı yönlerimi keşfetmek, acıyla yüzleşmek zorundaydım. Bu başkalarının hayatına dahil olmak olsa bile !
    şu cümle aslında mesajı vermiş bence, hayatını akışa bırakıp, yaşamak. Sonuçta zaman geçiyor öyle ya da böyle.
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumların ben de tuhaf bir şekilde sanki tanışıyormuşuz hissi yaratıyor:) yorumuna gelirsek çok haklısın ama keşke bunum bi çaresi olsa! Kadınlar iste görünüşe aldirmasa sunuma kanıyor sunuma aldanmasa dile kanıyor. Kısacası biz kadınlar elbet kanacak bir şey buluyoruz. Beğendiğimiz bedenlere istediğimiz karakterleri oturtmaya çalışıyoruz lakin olmuyor :/

      Yorum için teşekkürler.
      Sevgiler :)

      Sil
    2. Bende de öyle bir his var, emin ol :)
      Erkeklerde de var aslında çünkü detaylı görmezler ama kadınların böyle olması beni üzüyor. Her rimeli akmış kadın, hançer gibi saplanıyor aklıma. Ben kendimi de suçlarım bu konuda mesela.
      Kısacası umarım doğru insanı bulur herkes.
      Sevgiler :)

      Sil
    3. Size instagramda takip isteği gönderdim de sakıncası yoksa bir bakar mısınız acaba?

      Sil
    4. Hemeeen takip ettim kusura bakma girmedim uzun zamandır görmemiştim:( yukardaki yorumun çok duyarlı gerçekten çok hoş :) ben de umarım ki herkes kendisi için doğru ve en iyisini bulur kimse üzülmesin isteriz :)

      Sil
  3. Şuan tam bir vays canına durumundayım.. Yeşil sen fotoğrafçı çikolata! Pardon araya karışmış.. Ama gerçekten adresini bilseydim gelir ve hikayenin tamamını öğrenmeye çalışırdım heralde =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha o çikolatayı yerim ama ben! :DD ahahah adresi vereyim gel bebeğim misafirim oll:) amaa her seyin aciklanmasina o kadar az kaldı kii sabrediin geliyooor ! :))

      Sil
    2. O halde biraz daha beklemeye çabalayabilirim sanırsam >_<

      Sil
  4. Oha.... Ya biz de bi kere arkadaşlarla Kaçış Evi konseptli bi şeye gitmiştik ve oradaki görevli ertesi gün bizim sınıftaki kızlara faceden mesaj atmıştı... Hello stalker :-: Bir de bence çok güvenme o çocuğa baksana isim vermeden neler bulmuş Yeşil kim bilmiyorum maalesef yeni okuyucuyum ama onu özlediğin için fotocu çocukla muhabbeti ilerletirsen............ Bilemiyorum çocuk pek tekin gelmedi bana :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni okuyuculari cok seveerimm hoşgeldin blogumaa!:) yazdigim yazıların hepsi birbiriyle bağlantılı bence en azından baştan bir iki yazımı okursan daha net anlarsın :) bu arada yazılarım eskileri anlatıyor şimdiki zamanı degil spoiler vermemek için yorumuna açıklayıcı cevap veremiycem :D
      Yorum için çok teşekkür ederiiim:)

      Sil
  5. Ovv bu fotocu sonunda üzülecek gerçi üzülmesini dört gözle bekliyoruz bakalım Yeşil bu durumda ne yaptı bu zamana kadar neden böyle davrandığın da İnşAllah bir açıklaması vardır komşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıklaması var denilemez komşum ama yokta denilemez :D yani olaylar bir anda gelişecek zaten neler olduğunu anlayacaksınız :) Bakalım Fotocuya nolcaak

      Sil
  6. Hahahha bu çocuk harbiden yürümemiş,koşmuş.Konuş,gitsin,nolucak.Aynı senin dediğin fotoğrafçı bu çocuk.Allah bilir kaç kişiye böyle davranmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünerekten zamanında öyle davrandım ama bakalımm olaylar nasıl gelişmişş :D

      Sil
  7. Olaylar olaylar diyorum!!! :)

    YanıtlaSil
  8. vayy bee.. Adamdaki özgüvene bak.. kafaya takmış tanışmayı yürümemiş koşmuş ;)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,
    Uzun zamandır yazmadığınızı fark ettim. Umarım bir sorun yoktur. Lütfen yorumumu görür görmez cevap verin, telaşlandım biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalarr. Çok mutlu ettiniz beni bu mesajınızla:) uzun zamandır girmedim, giremedim maalesef sınavlardır iştir derken hiç fırsatım olmadı. İnşallah fırsat buldukça yazmaya çalışacağımm

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Yaaa uzun zamandır giremedim ama artık fırsat bulduğum zamanlarda buralarda olacağım sizleri çok özledimm

      Sil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template