29 Ocak 2017 Pazar

Happy(!) Valentine's Day

13.02.2014

Günlüğümden bir kesit

''Hayatımda çok fazla gelişme var. Biriyle konuşuyorum. 

Evet, biriyle konuşuyorum.
Diyeceksin ki nerden çıktı şimdi bu?
Yeşil'e ne oldu?
Yeşil'e bir şey olmadı, yeri hala aynı orada duruyor.
Yanımda değil,
Kalbimde.''

14.02.2014

Dershanedeyim. Kafam dalgın. Arkadaşlarım ilk defa beni böyle görüyorlar. Beni eğlendirmeye çalıştırdıklarının farkındayım. Fotoğrafçıyla konuşmaya devam da ediyorum evet benimle ilgileniyor hoş çocuk ama ee Queen başka? Başka yok. Bu kadar. Kalbini Yeşil gibi pır pır attırıyor mu? Elin ayağın birbirine karışıyor mu onu görünce? Konuşurken kekeliyor musun? Avuçların terliyor mu? Hayır. Hayır, hepsine hayır. E ne zamana kadar devam edecekti bu? Bakın Fotoğrafçı'ya umut verip vermediğim tartışılır. Ama asla ona karşı bir şeyler hissettiğimi söylemedim veya ima edecek bir davranışta bulunmadım. Yani o benim ona karşı bir şeyler hissetmediğimi bilerek hala yanımdaydı. Bu yüzden onunla takılmam hem vicdanen hem benim açımdan hem de onun açısından işleri kolaylaştırıyordu.

Sevgililer Günü IYK! Nefret ederim. Hayatım boyunca hiç Sevgililer Günü'nü kutlamadım. Çünkü hiç düzgün uzun süren bir ilişkim olmadı. He ilişkim oldu mu, tabi ki oldu ama çocukça şeylerdi ve hiçbiri bir haftadan uzun sürmedi. Bu yüzden bunlar sayılmıyor. (Dil çıkartan emoji hayal edin.)

Sıkıcı dersler bitti biz dersten çıktık, arkadaşlarla merdivenden aşağı iniyoruz. Tam dershaneden dışarı adımımı attım ki bir de ne göreyim? FOTOĞRAFÇI ELİNDE GÜLLERLE BENİ BEKLİYOR! Arkadan birkaç ''Oooo'' sesi geldi. Ne hissettiğimi açıklamam mümkün değil. Biraz mutlu, biraz hüzünlü, vicdan azabı duyan... Karmaşık duygular içerisindeyim. Fotoğrafçı benden ufak bir tepki bekliyor. Lan Queen bir şey yap çocuk elinde güllerle mal gibi kaldı. Zoraki bir gülümseme ve kuru bir sarılma ile teşekkür edip uzattığı çiçekleri aldım. Yürüdük muhabbet ettik falan filan eve kadar bıraktı beni sağ olsun. Tekrardan kuru bir teşekkür edip eve girdim. Kapıyı annem açacağı için elimde güllerle mutsuz görünmemem gerekirdi hemen en neşeli maskemi takıp zile bastım. Annem kapıyı açtı ve çok şaşırdı tabi böyle bir şey beklemiyordu. Anneme gün içinde neler olduğunu anlattıktan sonra masaüstü bilgisayarımın başına geçtim ve Facebook'a girdim.

Bir mesaj.

Tıkladım ve size yemin ederim ki kalbim birkaç saniyeliğine durdu.

Yeşil mesaj atmış.




8 yorum:

  1. Ilginç bir yazi olmus 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim 😊 yazılarımda konu bütünlüğü olduğu için ilk defa okuyanlar için anlaşılmaz olabilir ama 😅

      Sil
  2. ayyyy en sevmediğim şek şu ilişkilerdeki karmaşıklık, insanı yaşlandırır valla. yeşil ne mesajı atmış merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkili ilişkiler insanı kanser eder valla yahu ne zor iştir biriyle anlaşmak 😒 yeni yazımda anlatacağım her şeyiii 🙊

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Yine çok güzel, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. İnanılmazdııı...
    Hemen sizi takibe aldıım :)

    YanıtlaSil
  6. Deep ten kosarak geldim bloguna hemencene takip ettim 😃 dur cekirdek alayimda anlat.Eee sonra nolmus 😃 kurtlandirma bizi 😃

    YanıtlaSil

 
Sonsuza Dek Mutlu Blogger Template by Ipietoon Blogger Template